-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
Date: Tue, 12 Apr 2011 06:37:28 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 27
Message-ID: <io0kt8$7vl$4@news.net.icm.edu.pl>
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inej8d$sf8$1@news.onet.pl>
<info83$gj5$1@inews.gazeta.pl>
<e...@p...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1302583016 8181 89.78.83.115 (12 Apr 2011 04:36:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 04:36:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <e...@p...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361815
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-08 20:49, JAM pisze:
> To nie o to chodzi. Samochod musi byc odrobine podsterowny. Inaczej
> jest dynamicznie niestabilny. Zalozenie nowych opon na przod powoduje,
> ze kat uslizgu tylnych kol jest wiekszy niz przednich w porownaniu do
> tego co zakladal producent w zwiazku z czym samochod staje sie mniej
> podsterowny lub nawet nadsterowny. Nadsterowny samochod ma predkosc
> krytyczna powyzej ktorej jest kompletnie niestabilny i niebezpieczny
> dla przcietnego kierowcy. Takie samochody sa wprawdzie bardoz szybkie
> w czasach reakcji i dobrze wchodza w zakrety, ale kierowca moze miec
> klopoty z utzymaniem takiego pojazdu na prostej powyzej pewnych
> predkosci jazdy. Zalozenie nowych opon na tyl powoduje zjawisko
> odwrotne. Pojazd staje sie bardziej podsterowny w porownaniu do tego
> co zalozyl producent. Powoduje to, ze zwiekszenie stabilnosci pojazdu
> kosztem zwiekszenia czasu reakcji podwozia co generalnie jest sporo
> bezpieczniejsze dla normalnego uzytkownika choc traci sie na dynamice
> podwozia.
>
Gdyby samochody z napędem na tył były niebezpieczne przy wyższych
prędkościach, tak jak sugerujesz, na pewno Lambo, Ferri, BMW, Lexus,
Merc, Prosiak i wiele innych nawet lepszych z czołówki światowej nie
miałyby napędu na tył, bo by to groziło niebezpieczeństwem.
Jesteś w bardzo dużym błędzie, bo jest dokładnie odwrotnie. Ale ja
Ciebie z niego nie będę wyprowadzał.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.11 06:51 Filip KK
- 12.04.11 06:54 Filip KK
- 12.04.11 06:55 Filip KK
- 12.04.11 13:37 MarcinJM
- 12.04.11 19:29 JAM
- 12.04.11 20:39 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 20:42 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 20:59 Michał Baszyński
- 12.04.11 20:58 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 21:00 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 21:01 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 21:03 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 23:09 Adam Płaszczyca
- 13.04.11 00:19 Michał Baszyński
- 13.04.11 22:54 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=