-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
Date: Fri, 08 Apr 2011 06:34:27 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 12
Message-ID: <inm37f$3ha$3@news.net.icm.edu.pl>
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
<tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
<3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
<q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
<zp4hzsxmz881$.dlg@lepper.institute.com> <infd6t$9gq$1@inews.gazeta.pl>
<s...@l...institute.com> <h...@b...softax.pl>
<149c9zsrarer8$.dlg@lepper.institute.com> <inhls1$dc$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com> <inijp4$tvf$1@news.onet.pl>
<injlvd$bbj$1@inews.gazeta.pl> <inl0be$bij$1@news.onet.pl>
<4d9e193b$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1302237231 3626 89.78.83.115 (8 Apr 2011 04:33:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2011 04:33:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <4d9e193b$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361028
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-07 22:06, Tomasz Pyra pisze:
> Dokładnie. Poślizg podsterowny nadal jest bezpieczniejszy, bo opanowanie
> go to głównie hamowanie, (...)
>
Opanowanie wylatującego przodu to hamowanie? Hamowanie nic nie da...
Pogorszy, bo koła i tak są zablokowane. To właśnie trzeba puścić
hamulec, żeby koła zaczęły się obracać w kierunku właściwym, wtedy
złapią tor i samochód wyjdzie z podsterowności na prostą.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.11 06:39 Filip KK
- 08.04.11 06:45 Filip KK
- 08.04.11 06:52 Filip KK
- 08.04.11 07:01 Filip KK
- 08.04.11 07:24 Filip KK
- 08.04.11 07:51 Kuba \(aka cita\)
- 08.04.11 08:07 Kuba \(aka cita\)
- 08.04.11 08:11 Kuba \(aka cita\)
- 08.04.11 14:27 xs
- 08.04.11 18:15 Pete
- 08.04.11 20:49 JAM
- 08.04.11 20:49 Tomasz Pyra
- 08.04.11 20:54 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 20:57 Tomasz Pyra
- 08.04.11 21:03 Marcin 'Yans' Bazarnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=