  • Data: 2011-08-26 10:53:38
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Aug 2011, Mariusz [mr.] wrote:

    > No choćby ja... ;-)

    Do tej części się już dopisałem ;)

    > Zdecydowanie wolę te analogowe wichajstry
    > od pinkolenia po kiczowatych ikonkach

    Mam pytanie.
    Do Ciebie ;)
    Co "analogowego" widzisz w funkcjonalności PRZYCISKÓW, które
    obsługują oddzielne funkcje metodą "jest-nie ma"?

    Bo jakoś tak odnoszę wrażenie, jakby na niektórych grupach
    "analogowy" stało się synonimem "klasyczny" bądź też
    "przestarzały" :P

    Działanie większości przycisków mechanicznych jest
    jak najbardziej dyskretne i skwantowane :O

    > Jakbym miał czekać na jakiś ekran powitalny, sekwencyjnie chrzanić
    > się we wchodzenie w kolejne menusy na ekranie...

    Nie irytuj mnie, proszę ;)

    > tuż-tuż, a za chwilę się skończy. Dołożenie tej minuty z powodu braku
    > wichajstrów mogłby zaburzyć mój bardzo korzystny stosunek satysfakcji
    > do frustracji. :))

    Otóż to.

    > "To se jeszcze poczeka..." ;-)

    Może być gorzej.
    "Nie ma i nie będzie, bo przeciętna gospodyni z Gdańska nie widzi
    potrzeby".
    Do tego regulacje unijne mogą spowodować, że sprzęt może i będzie
    na świecie istniał, ale trzeba będzie przemycać z okazji
    niestosowania się do takich czy innych norm :>

    pzdr, Gotfryd