  • Data: 2011-08-25 13:41:39
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 25, 9:05 am, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisa (a):

    > Czy podpis na grupie nickiem jasio jest podpisem bardziej anonimowym niz
    > podpis Jan Kowalski? Jak wpisze zamiast Pan Peresada
    > Jan Nowak  to automatycznie stane sie nie anonimowy?
    > A jak zweryfikujesz, ze napisalem prawde? Jak dla mnie jasio i Jan Kowalski
    > na grupie to to samo.
    > BTW  nawet ustawa nie uwaza imienia i nazwiska za dane osobowe.

    Nawet mozesz miec nicka z imieniem i nazwiskiem oraz z adresem i
    numerem telefonu, ktory to nick bedzie anonimowy.
    Co do jaknka muzykanta, nie ma watpliwoesci, kto to jest.
    Nie ma tez watpliwoesci co do mnie, bo juz od kilkunastu lat podawalem
    swoje namiary i z kilkoma osobami rozmawialem telefonicznie.
    Nie ma tez problemu, zeby zapytac o mnie chocby Czrka lubianego na tej
    grupie, prawie tak samo jak ja.
    kazdemu kto zechce zawsze podaje swoje namiary i moge podac zrodla
    rekomendacji.
    W ostatnich miesiacach, Radomskie Towarzystwo Fotograficzne,
    obchodzilo 50cio lecie powstania.
    Z tej okazji zostal wydany album fotograficzny w ktorym jest w zmianka
    o mnie jako o perfekcjoniscie fotograficznym.
    Zrodel potwierdzenia mojej tozsamosci podawalem do tej pory juz wiele.
    Nikt nigdy nie podal wiecej informacji o sobie niz ja to zrobilem.
    Takie osoby jak ja, janko muzykant, czarek, i wielu innych, ktorzy
    podaja chocby adresy do swoich stron internetowych i kontakt, nie sa
    anonimowe.
    Sa natomiast tutaj i takie mandy, ktore zmieniaja nicka, po to zeby
    byc anonimowym i poublizac robiac z siebie kretynow.
    Jednym z takich wlasnie jest niejaki podpisujacy sie nickiem GR a
    potem dodal jeszcze do tego kilka cyfr.
    On wczesniej pisal pod innym nickiem i bylby rozpoznawalny, wiec
    zmienil nicka tylko i wylacznie w celu checi zdobycia paru rzeczy
    ktore oglaszalem, ze oddam free.
    Latwo jest to sprawdzic, co pisal w pierwszych postach pod tymi
    nickami.
    Sa jednak i tacy, ktorzy zmieniaja nicki tylko i wylacznie po to zeby
    tutaj poublizac.
    Sa tez i tacy, ktorzy od poczatku chca byc anonimowi i jako anonimowi
    czuja sie "bohaterami" i mysla, ze jak poublizaja chociazby mnie, to
    beda cenieni przec tych, ktorzy mnie nie specjalnie lubia.
    Przeciez, kazdy w miare rozgarniety czlowiek, potrafi to dostrzec.

    Dam ci najprostrzy przyklad, zebys sprawdzil, czy ty nie jestes tu
    anonimowy.
    Po prostu podaj jakies zrodlo do zweryfikowania twojej osoby.
    Ja nie nie musze sie ukrywac i nie mam co ukrywac.
    Po prostu jak sie jest uczciwym, to nie trzeba sie bac.
    Prawda ponad wszystko.

    Anonimowym dla grupy jest nawet taki ktos, kogo moze znac kilka osob,
    ale sam nie chce sie ujawniac i ci, ktorzy takiego osobnika znaja tez
    tego nie robia.

    Staralem sie wyjasnic jak "krowie na granicy".
    Normalnie logicznie myslacy czlowiek, o takie rzeczy nie pyta, bo to
    jasne.
    Jesli jednak czegos jeszcze nie wiesz, to smialo pytaj.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/