  • Data: 2011-08-26 20:34:02
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > Wydaje mi się, że producenci elektroniki zupełnie ignorują wiedzę o
    > sprawności i szybkości działania człowieka, który ma dany "temat"
    > wytrenowany psychofizycznie - ręka wędruje szybciej, niż pomyśli głowa
    > jak przeprowadzić daną operację.

    Mogę sobie co najwyżej pospekulować, ale najwięcej szkód zrobiło tu
    chyba Apple z tymi swoimi ajPodami, ajFonami i co gorsza, z olbrzymim
    rynkowym sukcesem jaki te sprymityzowane gadżety odniosły. Można
    dojść do wniosku, że większość klientów myślenie boli, po co więc
    klienta irytować?

    No ale my, dziadki fotografii ;-) , możemy się pocieszać jedną
    myślą: kiedy na aparacie zostanie już tylko jeden wielki ekran dotykowy,
    to któryś producent wreszcie się przełamie i chociaż pozwoli
    zorganizować ikony wg gustu użytkownika. To sobie poustawiamy!
    Dźwignia naciągu błony z prawej, okienko podglądu czułości z lewej,
    a na dole narysujemy sobie gwint statywu, bo większość uzna, że do
    niczego nie był potrzebny. ;-)

    [mr.]

    PS.: Temperatura spadła do 29, jeszcze trochę i skończę męczyć... ;-)