  • Data: 2011-08-25 13:05:35
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    >Oczywiscie jest tu duzo wiecej i wiekszych durniow od janka, ale te
    >lajzy ukrywaja sie pod nickami a lajza piszaca anonimowo, to smiec nad
    >smieci i do janka daleko jest kazdemu, takiemu smieciowi.

    Czy podpis na grupie nickiem jasio jest podpisem bardziej anonimowym niz
    podpis Jan Kowalski? Jak wpisze zamiast Pan Peresada
    Jan Nowak to automatycznie stane sie nie anonimowy?
    A jak zweryfikujesz, ze napisalem prawde? Jak dla mnie jasio i Jan Kowalski
    na grupie to to samo.
    BTW nawet ustawa nie uwaza imienia i nazwiska za dane osobowe.