  • Data: 2011-08-25 11:53:47
    Temat: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 25, 7:05 am, Grzegorz Maj <g...@g...com> wrote:

    > Zamiast kupować 3 NEXy przedesignuj sobie stronkę, bo jest w klimacie
    > lat 90tych.

    Na razie to bede musial kupic drugi D3s albo poczekac na nastepce D700
    O czyms podobnym do nexow marzy mi sie od dawna, ale to chybajeszcze
    nie to co bym chcial miec.
    Na razie musze jeszcze targac wielkie i ciezkie aparaty, bo do moich
    celow, caly czas sa najlepsze.

    Zmiana stronki nie musialaby sie uskutecznic tym, ze musialbym
    zrezygnowac z zakupu sprzetu.
    O stronce juz pisalem, ze ma byc taka jak jest i ze jest to moja
    najstarasza website, zbudowana specjalnie dla klubu nocnego Studio
    Allzone.

    Klub mial swoja wlasna strone na ktora przez ponad 4 i pol roku
    musialem dawac po 100 zdjec z kazdej piatkowej i sobotniej imprezy,
    plus dodatkowe swieta.
    Ta moja stronka, sluzyla do zamieszczania wszystkich zdjec, w celach
    przegladu fotografii i zlozenia indywidualnych zamowien oraz dokonania
    platnosci.

    Po zlikwidowaniu klubu, dodalem do tej stronki drugi adres i w ten
    sposob zostala ta stronka wyczajona przez jednego z moich grupowych
    fanow.
    Obecnie mam w sumie 6 stron internetowych i kazda z nich ma inne
    zastosowanie w prowadzeniu mojego zawodu.

    Bardzo mnie cieszy, ze tak wiele osob na tej grupie, dba o
    poinformowanie mnie co do tej stronki, ale jest to calkowicie
    zbyteczne.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/