  • 141. Data: 2014-04-02 15:29:58
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > to twoja wina sprowokowałeś mnie swoja chamską odmową.
    >

    > Panowie usprawiedliwiacie gangsterskie zachowanie kierowcy BMW.
    >
    > Jak sobie pan kierowca wrzucił kierunkowskaz to ma prawo do jednego...
    > ma prawo grzecznie czekać aż go ktoś wpuści albo jak będzie miejsce
    > do włączenia sie do ruchu. Przypomnijmy sobie też definicję
    > zajechania drogi.
    >
    > zachowanie kierowcy BMW to jest wymuszenie pierwszeństwa przejazdu
    > ponadto próba staranowania pojazdu co można by zakwalifikować jako
    > celowe dążenie do spowodowania wypadku. Jakbym był sędzią to bym

    Pełna zgoda, Marku. Dokładnie tak samo to widze.

  • 142. Data: 2014-04-02 15:31:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 13:23:30 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Porownujesz zakorkowana ulice na ktorej konczy sie pas z wyprzedzaniem
    > ciezarowki na autostradzie.

    ale czemu miałbym nie jechać tym prawym pasem? jest droga wolna? jest.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 143. Data: 2014-04-02 15:45:32
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > ale czemu miałbym nie jechać tym prawym pasem? jest droga wolna? jest.

    Ależ nikt Ci nie broni jechać prawym pasem, o ile nie spychasz innych.
    Czy jest droga wolna ? I tak i nie... kawałek drogi wolny, potem przeszkoda.
    Ale skoro uważasz, że droga jest wolna bez żadnego "ale", to jedź sobie
    tym prawym pasem cały czas, przejedź pod/nad/przez ciężarkówę i luzik.

  • 144. Data: 2014-04-02 16:03:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 15:45:32 +0200 osobnik zwany Aleksander
    napisał:

> [...]
    > przeszkoda. Ale skoro uważasz, że droga jest wolna bez żadnego "ale", to
    > jedź sobie tym prawym pasem cały czas, przejedź pod/nad/przez ciężarkówę

    a gdzie wyczytałeś, że pochwalam wciskanie sie na chama? Skoro już jestem
    za cięzzarówką to co zabrania mi zmiany pasa?

  • 145. Data: 2014-04-02 16:19:38
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > a gdzie wyczytałeś, że pochwalam wciskanie sie na chama? Skoro już jestem
    > za cięzzarówką to co zabrania mi zmiany pasa?

    W opisywanmy przypadku, to zabrania fizycznie zmiany pasa pewnie jakiś
    inny samochód, który jedzie i właśnie Cię mija, jadąc jedynie nieznacznie
    szybciej w kolumnie pojazdów zwanej zatwardzeniem.

  • 146. Data: 2014-04-02 17:00:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "xyz" <x...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > No i dochodzimy do pytania stawiając się na miejscu Forda:
    > "Dlaczego jego czas ma być ważniejszy niż mój?"
    > Nie jest i nigdy nie będzie, tak samo on myśli.
    > Jedyne bezpieczne i sprawiedliwe wyjście to kolejka,
    > pierwszy przyszedł to pierwszy wyszedł, dojeżdżam ostatni to
    > ostatni ślimaka wyprzedzam.

    Kluczowym pytaniem jest - dokąd dojeżdżasz ostatni?
    Bo podobne rozumowanie wypacza ideę jazdy na zamek, głupole stojący na
    jednym pasie często nie jarzą które dojechanie jest kluczowe.

  • 147. Data: 2014-04-02 17:01:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik AZ a...@g...com ...

    Nie ma co wyjaśniać, przepisów nie zna.
    Jest szansa że już wiedzę uzupełnił.

    > A mozna?

    Można.

    > Bo w sumie tez żyje w przeswiadczeniu, ze na naszych nie mozna, bo nasze
    > raczej nie mają 3 pasów ruchu.

    Za to są dwoma jezdniami jednokierunkowymi.

  • 148. Data: 2014-04-02 17:02:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 16:19:38 +0200 osobnik zwany Aleksander
    napisał:

    > W opisywanmy przypadku, to zabrania fizycznie zmiany pasa pewnie jakiś
    > inny samochód, który jedzie i właśnie Cię mija, jadąc jedynie
    > nieznacznie szybciej w kolumnie pojazdów zwanej zatwardzeniem.

    ale czytasz na co odpisujesz?

  • 149. Data: 2014-04-02 17:37:23
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 10:20, AZ pisze:
    > Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
    > IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.
    >
    > <https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

    Powinni zakazać świętowania tego pogańskiego 'primaamprilis', bo jeszcze
    ktoś nie zauważy ironii i uwierzy, że kierowca Focusa postępuje właściwie...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 150. Data: 2014-04-02 18:03:05
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 12:05, AZ pisze:

    > A skad wiesz, ze gosciowi w Fordzie sie nie spieszy? Tylko dlatego, ze
    > nie robi takich sytuacji jak ten drugi? Moze wlasnie mu sie spieszylo
    > i sie wkoncu wkurzyl jak mu ktorys z kolei taki sam manewr odstawil?

    A może skoro "mu ktorys z kolei taki sam manewr odstawil", to powinien
    jechać prawym pasem?

    Pozdr,