  • 131. Data: 2014-04-02 14:40:15
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, masti <g...@t...hell> wrote:

    > jasne. bo jakby go wpuścił to urażona duma zjadła by mu mózg

    Jaka urazona duma? Czemu ma wpuszczac jakiegos kutasa ktoremu wydaje sie,
    ze jemu sie spieszy bardziej niz 10 czekajacym na wyprzedzenie? Pozniej
    tacy sie przyzwyczajaja, ze i tak zawsze ich ktos wpusci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 132. Data: 2014-04-02 14:43:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 12:40:15 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Jaka urazona duma? Czemu ma wpuszczac jakiegos kutasa ktoremu wydaje
    > sie, ze jemu sie spieszy bardziej niz 10 czekajacym na wyprzedzenie?
    > Pozniej tacy sie przyzwyczajaja, ze i tak zawsze ich ktos wpusci.

    normalna. Po drogach jeździ pełno takich, którzy w imię litery "prawa" i
    tego, że "mi sie należy" a frajerzy niech spadają tak się zachowują.
    Niezależnie od tego czy mają rację czy nie. A na drodze oprócz litery
    prawa liczy sie kultura jazdy. Jeśli myślisz, że niewpuszczenie
    czegokolwiek kierownika BMW nauczyło to się mylisz. Co najwyżej następnym
    razem burak wcisnie sie jeszcze bardziej na chama.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 133. Data: 2014-04-02 14:49:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Oczywiscie ze mozna, wielu (w tym Ty) zle interpretuje art. 24 PoRD:

    No to skoro tak, to odszczekuję ze kierowca BMW zle wyprzedzał.
    Swoje chamstwo wykazał dopiero wtedy jak pomimo braku miejsca nadal
    próbował wjechac przed forda, pokazujac swoja "siłe" sugerujac spychanie
    forda na barierki.
    Niebiezpieczny cham i tyle.

  • 134. Data: 2014-04-02 14:53:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    > czegokolwiek kierownika BMW nauczyło to się mylisz. Co najwyżej następnym
    > razem burak wcisnie sie jeszcze bardziej na chama.

    To ja juz nic nie rozumiem, piszesz o kulturze i popierasz kierowce BMW?
    Oczywiscie, ze go nie nauczylo, ale jakby ludzie byli konsekwentni i nie
    wpuszczali takich cwaniaczkow to by sie szybko nauczyli wspolzycia na
    drodze.

    Podoba mi sie nauka takich gosci przez kierowcow TIRow, widzialem juz
    ze trzy takie przypadki, wszystkie w okolicach wezla Most Grota/Modlinska,
    bo tam koncentracja cwaniactwa jest przeogromna.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 135. Data: 2014-04-02 14:55:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Wednesday, April 2, 2014, 2:40:15 PM, you wrote:

    > Jaka urazona duma? Czemu ma wpuszczac jakiegos kutasa ktoremu wydaje sie,
    > ze jemu sie spieszy bardziej niz 10 czekajacym na wyprzedzenie?

    Masz obowiązek unikać kolizji. Nawet kosztem urażonej dumy.

    > Pozniej tacy sie przyzwyczajaja, ze i tak zawsze ich ktos wpusci.

    Czy Ty w ogóle jeździsz autostradami? Jeśli tak, to ilu takich Ci się
    trafia?

    Na buractwo nie ma siły - buraki były, są i będą. I co z tego, że go
    nie wpuścisz a może jeszcze w TIRa wepchniesz - jak spowodujesz
    kolizję w konwoju, to będzie karambol, w którym mogą zginąć ludzie.
    Warto?
    Co z tego, że będziesz miał przeświadczenie świętej racji, skoro
    będziesz musiał żyć ze świadomością, że mogłeś jednak odpuścić
    burakowi i nic by się nie stało?

    W tej sytuacji udało się jakoś bez stłuczki, bo kierowca Forda w końcu
    poszedł po rozum do głowy i odpuścił. Ale już naprawdę niewiele
    brakowało.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 136. Data: 2014-04-02 14:56:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Wednesday, April 2, 2014, 2:53:21 PM, you wrote:

    [...]

    > Podoba mi sie nauka takich gosci przez kierowcow TIRow, widzialem juz
    > ze trzy takie przypadki, wszystkie w okolicach wezla Most Grota/Modlinska,
    > bo tam koncentracja cwaniactwa jest przeogromna.

    No i tak też myślałem - patrzysz z wąskiej perspektywy miasta, gdzie
    prędkości są całkiem inne i możliwości karambolu znacznie mniejsze.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 137. Data: 2014-04-02 15:00:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Masz obowiązek unikać kolizji. Nawet kosztem urażonej dumy.

    Jestem na tyle rozgarniety, ze swiadome powodowanie kolizji przy takich
    predkosciach nigdy nie przyszlo by mi do glowy...

    > Czy Ty w ogóle jeździsz autostradami? Jeśli tak, to ilu takich Ci się
    > trafia?

    A czemu ograniczasz sie tylko do autostrad? Na autostradzie ten manewr
    byl bardzo niebezpieczny, ale czy dzieje sie w miescie, czy na autostradzie
    nie ma najmniejszego znaczenia - buractwo tego w BMW nadal pozostanie
    buractwem.

> [...]
    > nie wpuścisz a może jeszcze w TIRa wepchniesz - jak spowodujesz
    > kolizję w konwoju, to będzie karambol, w którym mogą zginąć ludzie.

    W tej kwestii wypowiadalem sie wczesniej - nie podzielam zachowania
    goscia w Fordzie ale temu w BMW nalezy sie rozgrzany pret w dupe za
    bandyckie zachowanie i tyle.

    > Co z tego, że będziesz miał przeświadczenie świętej racji, skoro
    > będziesz musiał żyć ze świadomością, że mogłeś jednak odpuścić
    > burakowi i nic by się nie stało?

    J.w.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 138. Data: 2014-04-02 15:04:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > No i tak też myślałem - patrzysz z wąskiej perspektywy miasta, gdzie
    > prędkości są całkiem inne i możliwości karambolu znacznie mniejsze.

    Tak jak odpisalem juz w innym poscie - kwestia niebezpieczenstwa calej
    sytuacji jest bezdyskusyjna. Ja odnosze sie do zachowania kierowcy BMW
    ktore jest najzwyklejszym w swiecie buractwem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 139. Data: 2014-04-02 15:15:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 13:04:32 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Tak jak odpisalem juz w innym poscie - kwestia niebezpieczenstwa calej
    > sytuacji jest bezdyskusyjna. Ja odnosze sie do zachowania kierowcy BMW
    > ktore jest najzwyklejszym w swiecie buractwem.

    jazda prawym pasem? A niby dlaczego. Po to jest pas by nim jechać. To co
    proponujesz to to samo co robią TIRmani "uspokajający ruch". Najładniej
    to widać przy wjeździe na Gdański (DC) mimo znaków pokazujących jam ma
    wyglądac zamek połowa usiłuje się z prawego wciskać na lewy 100m
    wczesniej. Jedynym zyskiem jest wiekszy korek

  • 140. Data: 2014-04-02 15:23:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    > wyglądac zamek połowa usiłuje się z prawego wciskać na lewy 100m
    > wczesniej. Jedynym zyskiem jest wiekszy korek

    Porownujesz zakorkowana ulice na ktorej konczy sie pas z wyprzedzaniem
    ciezarowki na autostradzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200