-
Data: 2014-04-03 11:59:11
Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Hello Gotfryd,
Thursday, April 3, 2014, 10:37:06 AM, you wrote:
>> Ale weź to na spokojnie, proszę. Ubędzie Ci jak on sobie pojedzie
>> szybciej?
> O czymś zapominasz.
> Jemu ubędzie "odstęp bezpieczny" metrów, ale tyle samo ubędzie całej
> kolejce, co oznacza, że ostatniemu z kolejki ubędzie razy liczba
> wciskaczy, a faktycznie więcej (z powodu "fal zwalniania" propagujących
> się w tył).
> SUMA czasów wychodzi gorzej (zaburzenia przy przeszkodzie zmniejszają
> prędkość w momencie wyprzedzania), suma strat jadących wg zasad jest
> większa niż suma zysków "wciskaczy".
Ale tu nie o sumę chodzi - każdy z tych kierowców traci dokładnie tyle
samo czasu - o ile nie będzie nerwowych reakcji zaburzających
płynność, typu kasowanie odstępu i hamulec.
>> Można spokojnie zachować odstęp. Wciśnie się - trudno.
> Czyli jest to prowokowanie jazdy przez pewien odcinek bez
> odstępu bezpiecznego.
> Zgodnie z zasadami Murphy'ego, jeśli ten odcinek będzie potrzebny,
> to właśnie wtedy, kiedy go nie ma :>
Teraz jeżdżą na zderzakach i tak. A ja postuluje większe odstępy i
jazdę na obu pasach z płynnym ,,tasowaniem" się tak, żeby szybsi
jechali lewym a wolniejsi prawym. Przecież tak się jeździ w normalnym
ruchu i da się tak też wyprzedzać ciężarówki i zjeżdżać na prawy po
wyprzedzaniu.
Tak się głupio złożyło, że bardzo późno zrobiłem prawo jazdy a
konieczność doprowadziła do tego, że WIĘKSZOŚĆ z tych prawie pół
miliona przejechanych kilometrów przejechałem na A4/A18 pomiędzy
Opolem a Wrocławiem (najbliżej) do Opole - Iłowa (najdalej).
Przeżyłem całą przebudowę A4 na tym odcinku i jazdę od naprawdę
lajtowego ruchu w latach 90-tych, poprzez ,,regulatorów" w TIRach
blokujących lewy pas, radosnych ścigantów jadących 200+ a teraz
żałosne konwoje na lewym pasie po kilkadziesiąt samochodów wąchających
sobie zadki i zawiścią patrzących na każdego, kto się poważy
przejechać ten kilometr pustym, prawym pasem :(
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.14 14:28 SW3
- 03.04.14 14:40 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.14 16:15 SW3
- 03.04.14 17:13 Cavallino
- 03.04.14 17:14 Cavallino
- 03.04.14 17:15 Cavallino
- 03.04.14 18:18 anacron
- 03.04.14 19:08 mlodz
- 03.04.14 19:14 mlodz
- 03.04.14 19:49 Cavallino
- 03.04.14 21:40 mlodz
- 04.04.14 09:39 mk4
- 04.04.14 21:59 Akarm
- 04.04.14 22:12 Akarm
- 05.04.14 01:56 Loskon
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=