eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowa moda, zmiana pasa na wydreRe: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Date: Thu, 3 Apr 2014 11:59:11 +0200
    Organization: private
    Lines: 48
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
    References: <lhdst7$5aj$2@node1.news.atman.pl>
    <4...@p...pl.invalid>
    <lhdvam$5aj$3@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <Pine.WNT.4.64.1404031032290.2928@quad>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.248.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=windows-1250
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1396519151 22347 5.172.248.121 (3 Apr 2014 09:59:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Apr 2014 09:59:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1404031032290.2928@quad>
    X-Comment-To: Gotfryd Smolik news
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529206
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Gotfryd,

    Thursday, April 3, 2014, 10:37:06 AM, you wrote:

    >> Ale weź to na spokojnie, proszę. Ubędzie Ci jak on sobie pojedzie
    >> szybciej?
    > O czymś zapominasz.
    > Jemu ubędzie "odstęp bezpieczny" metrów, ale tyle samo ubędzie całej
    > kolejce, co oznacza, że ostatniemu z kolejki ubędzie razy liczba
    > wciskaczy, a faktycznie więcej (z powodu "fal zwalniania" propagujących
    > się w tył).
    > SUMA czasów wychodzi gorzej (zaburzenia przy przeszkodzie zmniejszają
    > prędkość w momencie wyprzedzania), suma strat jadących wg zasad jest
    > większa niż suma zysków "wciskaczy".

    Ale tu nie o sumę chodzi - każdy z tych kierowców traci dokładnie tyle
    samo czasu - o ile nie będzie nerwowych reakcji zaburzających
    płynność, typu kasowanie odstępu i hamulec.

    >> Można spokojnie zachować odstęp. Wciśnie się - trudno.
    > Czyli jest to prowokowanie jazdy przez pewien odcinek bez
    > odstępu bezpiecznego.
    > Zgodnie z zasadami Murphy'ego, jeśli ten odcinek będzie potrzebny,
    > to właśnie wtedy, kiedy go nie ma :>

    Teraz jeżdżą na zderzakach i tak. A ja postuluje większe odstępy i
    jazdę na obu pasach z płynnym ,,tasowaniem" się tak, żeby szybsi
    jechali lewym a wolniejsi prawym. Przecież tak się jeździ w normalnym
    ruchu i da się tak też wyprzedzać ciężarówki i zjeżdżać na prawy po
    wyprzedzaniu.

    Tak się głupio złożyło, że bardzo późno zrobiłem prawo jazdy a
    konieczność doprowadziła do tego, że WIĘKSZOŚĆ z tych prawie pół
    miliona przejechanych kilometrów przejechałem na A4/A18 pomiędzy
    Opolem a Wrocławiem (najbliżej) do Opole - Iłowa (najdalej).
    Przeżyłem całą przebudowę A4 na tym odcinku i jazdę od naprawdę
    lajtowego ruchu w latach 90-tych, poprzez ,,regulatorów" w TIRach
    blokujących lewy pas, radosnych ścigantów jadących 200+ a teraz
    żałosne konwoje na lewym pasie po kilkadziesiąt samochodów wąchających
    sobie zadki i zawiścią patrzących na każdego, kto się poważy
    przejechać ten kilometr pustym, prawym pasem :(

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: