  • Data: 2011-02-11 14:16:47
    Temat: Re: Nowa ciekawostka Fuji
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz napisał(a):

    > Przy wizjerze hybrydowym, optyczno-elektronicnym - co to za problem?

    Problem w doborze optymalnego współczynnika powiększenia wizjera do
    różnych ogniskowych. W aparatach dalmierzowych/lunetkowych dużo łatwiej
    zrobić precyzyjny i duży wizjer optyczny dla konkretnej ogniskowej, niż
    dla całego spektrum.

    > Hę? S5 zdaje się była na D200?

    http://www.bythom.com/fujis3review.htm

    "The S1 was based on the Nikon N60, while the S2 Pro and S3 Pro are
    based on the Nikon N80."

    > Zresztą nie w tym rzecz - ja piszę jaki
    > aparat byłbym uprzejmy kupić, ale skoro oni nie są skłonni takiego
    > zrobić, to ja raczej im nie zapłacę za coś, co nie spełnia moich
    > oczekiwań. Prawda że proste? ;-)

    Bardzo dobrze, że wiesz czego chcesz. :-)
    Pokazuję Ci tylko, że prawdopodobieństwo, że Fujifilm zrobi nowy system
    z 4-5 szkłami w najbliższej pięciolatce jest nikłe.

    --
    Mirek