  • Data: 2011-02-11 15:45:40
    Temat: Re: Nowa ciekawostka Fuji
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Tylko czy... ta nowatorskość jest krokiem we właściwym kierunku?

    Komentujemy coś czego oboje nie widzieliśmy na żywo. Nie będę się teraz
    upierał, że taki wizjer będzie zaraz wszędzie. Mam natomiast podstawy
    zakładać, że wśród celowników lunetkowych będzie jednym z ciekawszych.
    Lunetka albo EVF, albo oba naraz. A odchylany możesz mieć ekranik
    główny, choćby zrobiony tak jak w NEX-ie (kiedyś, w następnym modelu).

    --
    Mirek