  • Data: 2011-02-11 14:54:08
    Temat: Re: Nowa ciekawostka Fuji
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-11 07:28, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    aphy/news/2024761/fujifilm-x100-coming-gbp999-specif
    ications-unveiled

    > hm...
    >

    > swego czasu podobnej wielkości zorkę nosiłem w kieszeni i było ok.

    Świat od tamtych czasów się znacznie zmienił. Są dostępne aparaty które
    umożliwiaja zastąpienie tamtej Zorki a są o wiele wygodniejsze do
    noszenia. Poza tym - do Zorki mogłeś jednak dobrać pasujący do danego
    zadania obiektyw - tu tego zrobić nie możesz.

    > cena jest wysoka ale to jednak jest aparat z dużą matrycą i wizjerem.

    Co i tak nie zmienia faktu, że drogo - szczególnie jeśli się uwzględni
    małą funkcjonalność takiego aparatu spowodowaną niewymiennym obiektywem
    o stałym kącie widzenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)