-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Date: Sun, 20 Nov 2011 12:02:11 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 41
Message-ID: <jaamnp$u28$1@news.mm.pl>
References: <ja6oqp$uk4$1@news.onet.pl> <ja6p6m$can$1@mx1.internetia.pl>
<ja6tou$al4$1@news.onet.pl> <ja7kn4$s32$2@news.mm.pl>
<ja7sit$ni8$2@news.onet.pl> <ja840i$1fr$1@news.mm.pl>
<ja8ig8$1aa$1@news.onet.pl> <jaa8vr$ph6$1@news.mm.pl>
<jaajjc$2ht$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-46-186-64-137.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1321786937 30792 46.186.64.137 (20 Nov 2011 11:02:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2011 11:02:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <jaajjc$2ht$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414687
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-20 11:08, Lewis pisze:
>
> Turbo było rozebrane na kawałki (sam mechanizm VNT też rozebrałem na
> czynniki pierwsze), pierścień po którym poruszają się łopatki od VNT
> miał lekkie ślady przytarcia (krzywe kreski) został wypolerowany, cała
> turbina była dokładnie wyczyszczona, obie muszle, łożyskowanie, koła
> kompresji. Po wyczyszczeniu cięgno zaczęło lżej chodzić (w całym
> zakresie pracy poruszając je ręką chodzi leciutko i płynnie) Aktuator
> też był wyczyszczony i chodzi płynnie ale nie próbowałem go poruszyć
> podciśnieniem tylko ręcznie.
Sciagnij wezyk podcisnienia z silownika, uruchom silnik i sprawdz jak
pracuje ciegno przykladajac wezyk podcisnienia do silownika i go zdejmujac.
Ciegno powinno plynnie sie poruszac.
Jezeli wyglada ok, to zaloz wezyk i albo z poziomu komputera uruchom
zawor n75 i zobacz jak pracuje, albo niech ktos dodaje i puszcza gaz a
Ty zobacz jak pracuje ciegno.
Jezeli dalej bedzie wygladalo, ze pracuje poprawnie to zostaje tylko
regulacja ciegna.
> Zastanawia mnie to że turbo leci na overboost już przy nieco większym
> wciśnięciu gazu w stosunku do tego ile wynosi zapotrzebowanie przy danej
> prędkości na danym biegu, nie trzeba wciskać do deski.
Moze ciegno trzeba wyregulowac.
> Przy
> przyspieszaniu jednostajnym z delikatnym wciskaniem gazu, turbo pompuje
> w granicach 1-1.4bar (też przeładowuje ale już jest bliżej prawdy) przy
> jednostajnej jeździe (tempomat, długa prosta równa droga) ciśnienie
> doładowania stabilizuje się na pewnym poziomie.
Za ciezko chodzi mechanizm i/lub silownik i nie reaguje dostatecznie
szybko na zmiany wcisniecia pedalu gazu i obrotow silnika, to by
wskazywalo na niedokladne wyczyszczenie mechanizmu, lub zuzycie
mechanizmu lub uszkodzony silownik. Powinienes to zauwazyc sprawdzajac
tak jak Ci napisalem wyzej.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.11 12:11 Karolek
- 20.11.11 13:50 J.F.
- 21.11.11 08:11 Lewis
- 21.11.11 12:50 Rafal Lorenc
- 21.11.11 12:55 Lewis
- 22.11.11 06:34 Rafal Lorenc
- 22.11.11 12:20 Lewis
- 22.11.11 12:43 Rafal Lorenc
- 22.11.11 13:17 Lewis
- 22.11.11 13:39 Rafal Lorenc
- 22.11.11 16:00 Lewis
- 23.11.11 22:02 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11