eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNotlauf - próbowałem wszystkiego. › Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Date: Sun, 20 Nov 2011 12:02:11 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 41
    Message-ID: <jaamnp$u28$1@news.mm.pl>
    References: <ja6oqp$uk4$1@news.onet.pl> <ja6p6m$can$1@mx1.internetia.pl>
    <ja6tou$al4$1@news.onet.pl> <ja7kn4$s32$2@news.mm.pl>
    <ja7sit$ni8$2@news.onet.pl> <ja840i$1fr$1@news.mm.pl>
    <ja8ig8$1aa$1@news.onet.pl> <jaa8vr$ph6$1@news.mm.pl>
    <jaajjc$2ht$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-64-137.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1321786937 30792 46.186.64.137 (20 Nov 2011 11:02:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2011 11:02:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <jaajjc$2ht$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414687
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-20 11:08, Lewis pisze:

    >
    > Turbo było rozebrane na kawałki (sam mechanizm VNT też rozebrałem na
    > czynniki pierwsze), pierścień po którym poruszają się łopatki od VNT
    > miał lekkie ślady przytarcia (krzywe kreski) został wypolerowany, cała
    > turbina była dokładnie wyczyszczona, obie muszle, łożyskowanie, koła
    > kompresji. Po wyczyszczeniu cięgno zaczęło lżej chodzić (w całym
    > zakresie pracy poruszając je ręką chodzi leciutko i płynnie) Aktuator
    > też był wyczyszczony i chodzi płynnie ale nie próbowałem go poruszyć
    > podciśnieniem tylko ręcznie.

    Sciagnij wezyk podcisnienia z silownika, uruchom silnik i sprawdz jak
    pracuje ciegno przykladajac wezyk podcisnienia do silownika i go zdejmujac.
    Ciegno powinno plynnie sie poruszac.
    Jezeli wyglada ok, to zaloz wezyk i albo z poziomu komputera uruchom
    zawor n75 i zobacz jak pracuje, albo niech ktos dodaje i puszcza gaz a
    Ty zobacz jak pracuje ciegno.
    Jezeli dalej bedzie wygladalo, ze pracuje poprawnie to zostaje tylko
    regulacja ciegna.

    > Zastanawia mnie to że turbo leci na overboost już przy nieco większym
    > wciśnięciu gazu w stosunku do tego ile wynosi zapotrzebowanie przy danej
    > prędkości na danym biegu, nie trzeba wciskać do deski.

    Moze ciegno trzeba wyregulowac.

    > Przy
    > przyspieszaniu jednostajnym z delikatnym wciskaniem gazu, turbo pompuje
    > w granicach 1-1.4bar (też przeładowuje ale już jest bliżej prawdy) przy
    > jednostajnej jeździe (tempomat, długa prosta równa droga) ciśnienie
    > doładowania stabilizuje się na pewnym poziomie.

    Za ciezko chodzi mechanizm i/lub silownik i nie reaguje dostatecznie
    szybko na zmiany wcisniecia pedalu gazu i obrotow silnika, to by
    wskazywalo na niedokladne wyczyszczenie mechanizmu, lub zuzycie
    mechanizmu lub uszkodzony silownik. Powinienes to zauwazyc sprawdzajac
    tak jak Ci napisalem wyzej.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: