eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNotlauf - próbowałem wszystkiego. › Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
  • Data: 2011-11-22 16:00:47
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-22 13:39, Rafal Lorenc pisze:

    > To działa po PWMie ;-)

    OK


    > No i właśnie wracamy do mapy MAFa, jak masz duży przepływ to masz też
    > dużą ilość paliwa (oczywiście jest to jeszcze zależne od innej mapy)
    > Załóżmy, że normalnie wciskasz gaz i przy 2krpm powinieneś mieć paliwa
    > 30mg przy przepływie 850mg/R a przepływka wskazuje, że masz 2krpm,
    > przepływ 1249mg/R to sądzisz, że ilość paliwa będzie identyczna? ;-)
    >

    No paliwa będzie więcej ale z jakiegoś powodu przepływ wyniósł za dużo,
    czyli turbo przeładowało. Na innych przepływkach jest tak samo.

    >>>> Mam nadzieję że nowy aktuator rozwiąże sprawę.
    >>>>
    >>>> P.S. Jakie podciśnienie powinien mieć aktuator przy ustawianiu skrajnego
    >>>> położenia sztangi? 17PSI?
    >>>
    >>> 0.7 - 0.8 bara
    >>>
    >>
    >> Ok dzięki.
    >
    > Jeżeli będzie Ci dalej turbo uciekało to wydłuż o dwa pełne obroty
    > sztangę i sprawdź.

    OK, zrobię co będzie się dało.


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: