eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNotlauf - próbowałem wszystkiego.Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
  • Data: 2011-11-21 12:55:25
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-21 12:50, Rafal Lorenc pisze:

    > Wydłuż cięgno aktuatora o dwa pełne obroty.
    > Jeżeli turbo w dalszym ciągu będzie Ci uciekało to do czyszczenia
    > ponownie.
    > N75 nie ma nic związanego z przeładowaniem.
    > Przepływ 1249,5mg/R jak rozumiem są to logi z przepływki? Jeżeli tak to
    > jest to granica ASZtowej przepływki (wskazanie błędu/zwarcia)
    > też do kontroli ale tutaj kabelki.
    > Zrób też logi BS kanał 11.


    Już chyba problem rozwiązałem, tylko czekam na nowy aktuator. Tak to log
    z przepływomierza (nowy oryginalny, poprzedni za chiny nie chciał
    pokazać więcej niż 600-700mg/R) Silnik nie zgłasza błędu
    przepływomierza, wskazuje na błąd z przeładowaniem. N75 odpowiada za
    sterownie aktuatorem i jak najbardziej może mieć wpływ na przeładowanie.
    BS kanału 11 niestety już nie rusza siłownikiem widocznie dziurawa
    membrana. Popchnięcie sztangi śrubokrętem nie stanowi problemu, chodzi
    płynnie i nie zacina się, jedynie czuć opór sprężyny aktuatora.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: