  • Data: 2011-11-22 12:20:46
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-22 06:34, Rafal Lorenc pisze:

    > N75 odpowiada za podciągnięcie gruszki do góry (zassanie) a sprężyna
    > odbija i pozwala na zbicie ciśnienia, więc jeżeli miałbyś niedoładowanie
    > to mógłbyś myśleć o N75.

    A sprężyna jak odbije aktuator gdy zawór N75 będzie trzymał podciśnienie
    na wyjściu na aktuator?

    > Jeżeli mieszek dziruawy to do wymiany i powinno wszystko wrócić do
    > normy. Dla świętego spokoju po wymianie zrób sobie logi 8 i 11 kanał na
    > raz - bo wartość z przepływki teraz jest za wysoka i sugeruje również awarię
    > przepływomierza.

    Przepływy zamykają skalę bo i ciśnienie doładowania praktycznie zamyka
    skalę. Przepływka jest nowa, oryginalna i z resztą przepływomierz nie ma
    praktycznie wpływu na to ile doładowuje turbo, jedynie służy do korekcji
    dawki paliwa.

    Mam nadzieję że nowy aktuator rozwiąże sprawę.

    P.S. Jakie podciśnienie powinien mieć aktuator przy ustawianiu skrajnego
    położenia sztangi? 17PSI?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis