-
Data: 2011-11-20 12:02:11
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-11-20 11:08, Lewis pisze:
>
> Turbo było rozebrane na kawałki (sam mechanizm VNT też rozebrałem na
> czynniki pierwsze), pierścień po którym poruszają się łopatki od VNT
> miał lekkie ślady przytarcia (krzywe kreski) został wypolerowany, cała
> turbina była dokładnie wyczyszczona, obie muszle, łożyskowanie, koła
> kompresji. Po wyczyszczeniu cięgno zaczęło lżej chodzić (w całym
> zakresie pracy poruszając je ręką chodzi leciutko i płynnie) Aktuator
> też był wyczyszczony i chodzi płynnie ale nie próbowałem go poruszyć
> podciśnieniem tylko ręcznie.
Sciagnij wezyk podcisnienia z silownika, uruchom silnik i sprawdz jak
pracuje ciegno przykladajac wezyk podcisnienia do silownika i go zdejmujac.
Ciegno powinno plynnie sie poruszac.
Jezeli wyglada ok, to zaloz wezyk i albo z poziomu komputera uruchom
zawor n75 i zobacz jak pracuje, albo niech ktos dodaje i puszcza gaz a
Ty zobacz jak pracuje ciegno.
Jezeli dalej bedzie wygladalo, ze pracuje poprawnie to zostaje tylko
regulacja ciegna.
> Zastanawia mnie to że turbo leci na overboost już przy nieco większym
> wciśnięciu gazu w stosunku do tego ile wynosi zapotrzebowanie przy danej
> prędkości na danym biegu, nie trzeba wciskać do deski.
Moze ciegno trzeba wyregulowac.
> Przy
> przyspieszaniu jednostajnym z delikatnym wciskaniem gazu, turbo pompuje
> w granicach 1-1.4bar (też przeładowuje ale już jest bliżej prawdy) przy
> jednostajnej jeździe (tempomat, długa prosta równa droga) ciśnienie
> doładowania stabilizuje się na pewnym poziomie.
Za ciezko chodzi mechanizm i/lub silownik i nie reaguje dostatecznie
szybko na zmiany wcisniecia pedalu gazu i obrotow silnika, to by
wskazywalo na niedokladne wyczyszczenie mechanizmu, lub zuzycie
mechanizmu lub uszkodzony silownik. Powinienes to zauwazyc sprawdzajac
tak jak Ci napisalem wyzej.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.11 12:11 Karolek
- 20.11.11 13:50 J.F.
- 21.11.11 08:11 Lewis
- 21.11.11 12:50 Rafal Lorenc
- 21.11.11 12:55 Lewis
- 22.11.11 06:34 Rafal Lorenc
- 22.11.11 12:20 Lewis
- 22.11.11 12:43 Rafal Lorenc
- 22.11.11 13:17 Lewis
- 22.11.11 13:39 Rafal Lorenc
- 22.11.11 16:00 Lewis
- 23.11.11 22:02 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual