eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNotlauf - próbowałem wszystkiego. › Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
  • Data: 2011-11-20 12:02:11
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-20 11:08, Lewis pisze:

    >
    > Turbo było rozebrane na kawałki (sam mechanizm VNT też rozebrałem na
    > czynniki pierwsze), pierścień po którym poruszają się łopatki od VNT
    > miał lekkie ślady przytarcia (krzywe kreski) został wypolerowany, cała
    > turbina była dokładnie wyczyszczona, obie muszle, łożyskowanie, koła
    > kompresji. Po wyczyszczeniu cięgno zaczęło lżej chodzić (w całym
    > zakresie pracy poruszając je ręką chodzi leciutko i płynnie) Aktuator
    > też był wyczyszczony i chodzi płynnie ale nie próbowałem go poruszyć
    > podciśnieniem tylko ręcznie.

    Sciagnij wezyk podcisnienia z silownika, uruchom silnik i sprawdz jak
    pracuje ciegno przykladajac wezyk podcisnienia do silownika i go zdejmujac.
    Ciegno powinno plynnie sie poruszac.
    Jezeli wyglada ok, to zaloz wezyk i albo z poziomu komputera uruchom
    zawor n75 i zobacz jak pracuje, albo niech ktos dodaje i puszcza gaz a
    Ty zobacz jak pracuje ciegno.
    Jezeli dalej bedzie wygladalo, ze pracuje poprawnie to zostaje tylko
    regulacja ciegna.

    > Zastanawia mnie to że turbo leci na overboost już przy nieco większym
    > wciśnięciu gazu w stosunku do tego ile wynosi zapotrzebowanie przy danej
    > prędkości na danym biegu, nie trzeba wciskać do deski.

    Moze ciegno trzeba wyregulowac.

    > Przy
    > przyspieszaniu jednostajnym z delikatnym wciskaniem gazu, turbo pompuje
    > w granicach 1-1.4bar (też przeładowuje ale już jest bliżej prawdy) przy
    > jednostajnej jeździe (tempomat, długa prosta równa droga) ciśnienie
    > doładowania stabilizuje się na pewnym poziomie.

    Za ciezko chodzi mechanizm i/lub silownik i nie reaguje dostatecznie
    szybko na zmiany wcisniecia pedalu gazu i obrotow silnika, to by
    wskazywalo na niedokladne wyczyszczenie mechanizmu, lub zuzycie
    mechanizmu lub uszkodzony silownik. Powinienes to zauwazyc sprawdzajac
    tak jak Ci napisalem wyzej.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: