  • Data: 2011-11-22 13:17:54
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-22 12:43, Rafal Lorenc pisze:

    > To zobaczysz w duty cycle robiąc logi ;-)

    W duty cycle zobaczę jak zawór faktycznie się rusza czy to jakie dostał
    zapotrzebowanie po kablu?

    > A od czego zależy mapa boostu, tym razem mierzona map sensorem? ;-)

    No w sumie masz rację ale ale jaki wpływ ma MAF na to że turbo idzie na
    cały gwizdek skoro pokazuje tak jak powinien gdy gaz traktujemy bardzo
    zachowawczo a dopiero jak nieco mocniej wciśniemy, turbo leci na
    straszny overboost.

    Ok dzięki.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam