eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNotlauf - próbowałem wszystkiego.Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
  • Data: 2011-11-22 12:43:01
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lewis ["lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > W dniu 2011-11-22 06:34, Rafal Lorenc pisze:
    >
    >
    > > N75 odpowiada za podciągnięcie gruszki do góry (zassanie) a sprężyna
    > > odbija i pozwala na zbicie ciśnienia, więc jeżeli miałbyś niedoładowanie
    > > to mógłbyś myśleć o N75.
    >
    > A sprężyna jak odbije aktuator gdy zawór N75 będzie trzymał podciśnienie
    > na wyjściu na aktuator?

    To zobaczysz w duty cycle robiąc logi ;-)

    > > Jeżeli mieszek dziruawy to do wymiany i powinno wszystko wrócić do
    > > normy. Dla świętego spokoju po wymianie zrób sobie logi 8 i 11 kanał na
    > > raz - bo wartość z przepływki teraz jest za wysoka i sugeruje również awarię
    > > przepływomierza.
    >
    > Przepływy zamykają skalę bo i ciśnienie doładowania praktycznie zamyka
    > skalę. Przepływka jest nowa, oryginalna i z resztą przepływomierz nie ma
    > praktycznie wpływu na to ile doładowuje turbo, jedynie służy do korekcji
    > dawki paliwa.

    A od czego zależy mapa boostu, tym razem mierzona map sensorem? ;-)

    > Mam nadzieję że nowy aktuator rozwiąże sprawę.
    >
    > P.S. Jakie podciśnienie powinien mieć aktuator przy ustawianiu skrajnego
    > położenia sztangi? 17PSI?

    0.7 - 0.8 bara

    --
    Rafal Lorenc
    mobile: 503-611-119
    www.usmiecha.sie.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: