-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Date: Sun, 20 Nov 2011 11:08:42 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 42
Message-ID: <jaajjc$2ht$1@news.onet.pl>
References: <ja6oqp$uk4$1@news.onet.pl> <ja6p6m$can$1@mx1.internetia.pl>
<ja6tou$al4$1@news.onet.pl> <ja7kn4$s32$2@news.mm.pl>
<ja7sit$ni8$2@news.onet.pl> <ja840i$1fr$1@news.mm.pl>
<ja8ig8$1aa$1@news.onet.pl> <jaa8vr$ph6$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: aaxi75.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1321783725 2621 83.6.94.75 (20 Nov 2011 10:08:45 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2011 10:08:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <jaa8vr$ph6$1@news.mm.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414678
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-20 08:07, Karolek pisze:
> W dniu 2011-11-19 16:37, Lewis pisze:
>
>> Spróbuję jeszcze raz z tym siłownikiem ale nie wydaje mi się aby turbina
>> i siłownik były źle wyczyszczone i nadal się zacinały.
>>
>
> A sama zmienna geometria jak wygladala?
> Nie byla w jakis sposob uszkodzona? Typu wzery, czy powycierane miejsca,
> w ktorych pracuja te lopatki?
> I jak byla czyszczona i czy muszla tez zostala wyczyszczona?
> Bo ten mechanizm musi chodzic dosc lekko, bez najmniejszych zaciec w
> calym zakresie ruchu.
> I czy po czyszczeniu w ogole nastapila jakas zmiana, czy jest dokladnie
> tak samo jak przed czyszczeniem?
>
>
Turbo było rozebrane na kawałki (sam mechanizm VNT też rozebrałem na
czynniki pierwsze), pierścień po którym poruszają się łopatki od VNT
miał lekkie ślady przytarcia (krzywe kreski) został wypolerowany, cała
turbina była dokładnie wyczyszczona, obie muszle, łożyskowanie, koła
kompresji. Po wyczyszczeniu cięgno zaczęło lżej chodzić (w całym
zakresie pracy poruszając je ręką chodzi leciutko i płynnie) Aktuator
też był wyczyszczony i chodzi płynnie ale nie próbowałem go poruszyć
podciśnieniem tylko ręcznie.
Po wyczyszczeniu nie ma zmiany, następny do czyszczenia poszedł N75 nic
nie zmieniło. Dałem w jego miejsce N18 - też nic.
VNT chodzi naprawdę lekko i płynnie, już sam nie wiem co może być nie tak
Zastanawia mnie to że turbo leci na overboost już przy nieco większym
wciśnięciu gazu w stosunku do tego ile wynosi zapotrzebowanie przy danej
prędkości na danym biegu, nie trzeba wciskać do deski. Przy
przyspieszaniu jednostajnym z delikatnym wciskaniem gazu, turbo pompuje
w granicach 1-1.4bar (też przeładowuje ale już jest bliżej prawdy) przy
jednostajnej jeździe (tempomat, długa prosta równa droga) ciśnienie
doładowania stabilizuje się na pewnym poziomie.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.11 11:40 J.F.
- 20.11.11 11:42 Lewis
- 20.11.11 12:02 Karolek
- 20.11.11 12:11 Karolek
- 20.11.11 13:50 J.F.
- 21.11.11 08:11 Lewis
- 21.11.11 12:50 Rafal Lorenc
- 21.11.11 12:55 Lewis
- 22.11.11 06:34 Rafal Lorenc
- 22.11.11 12:20 Lewis
- 22.11.11 12:43 Rafal Lorenc
- 22.11.11 13:17 Lewis
- 22.11.11 13:39 Rafal Lorenc
- 22.11.11 16:00 Lewis
- 23.11.11 22:02 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=