eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNotlauf - próbowałem wszystkiego.Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
  • Data: 2011-11-20 11:08:42
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-20 08:07, Karolek pisze:
    > W dniu 2011-11-19 16:37, Lewis pisze:
    >
    >> Spróbuję jeszcze raz z tym siłownikiem ale nie wydaje mi się aby turbina
    >> i siłownik były źle wyczyszczone i nadal się zacinały.
    >>
    >
    > A sama zmienna geometria jak wygladala?
    > Nie byla w jakis sposob uszkodzona? Typu wzery, czy powycierane miejsca,
    > w ktorych pracuja te lopatki?
    > I jak byla czyszczona i czy muszla tez zostala wyczyszczona?
    > Bo ten mechanizm musi chodzic dosc lekko, bez najmniejszych zaciec w
    > calym zakresie ruchu.
    > I czy po czyszczeniu w ogole nastapila jakas zmiana, czy jest dokladnie
    > tak samo jak przed czyszczeniem?
    >
    >

    Turbo było rozebrane na kawałki (sam mechanizm VNT też rozebrałem na
    czynniki pierwsze), pierścień po którym poruszają się łopatki od VNT
    miał lekkie ślady przytarcia (krzywe kreski) został wypolerowany, cała
    turbina była dokładnie wyczyszczona, obie muszle, łożyskowanie, koła
    kompresji. Po wyczyszczeniu cięgno zaczęło lżej chodzić (w całym
    zakresie pracy poruszając je ręką chodzi leciutko i płynnie) Aktuator
    też był wyczyszczony i chodzi płynnie ale nie próbowałem go poruszyć
    podciśnieniem tylko ręcznie.
    Po wyczyszczeniu nie ma zmiany, następny do czyszczenia poszedł N75 nic
    nie zmieniło. Dałem w jego miejsce N18 - też nic.
    VNT chodzi naprawdę lekko i płynnie, już sam nie wiem co może być nie tak

    Zastanawia mnie to że turbo leci na overboost już przy nieco większym
    wciśnięciu gazu w stosunku do tego ile wynosi zapotrzebowanie przy danej
    prędkości na danym biegu, nie trzeba wciskać do deski. Przy
    przyspieszaniu jednostajnym z delikatnym wciskaniem gazu, turbo pompuje
    w granicach 1-1.4bar (też przeładowuje ale już jest bliżej prawdy) przy
    jednostajnej jeździe (tempomat, długa prosta równa droga) ciśnienie
    doładowania stabilizuje się na pewnym poziomie.
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: