-
Data: 2011-11-20 11:08:42
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-11-20 08:07, Karolek pisze:
> W dniu 2011-11-19 16:37, Lewis pisze:
>
>> Spróbuję jeszcze raz z tym siłownikiem ale nie wydaje mi się aby turbina
>> i siłownik były źle wyczyszczone i nadal się zacinały.
>>
>
> A sama zmienna geometria jak wygladala?
> Nie byla w jakis sposob uszkodzona? Typu wzery, czy powycierane miejsca,
> w ktorych pracuja te lopatki?
> I jak byla czyszczona i czy muszla tez zostala wyczyszczona?
> Bo ten mechanizm musi chodzic dosc lekko, bez najmniejszych zaciec w
> calym zakresie ruchu.
> I czy po czyszczeniu w ogole nastapila jakas zmiana, czy jest dokladnie
> tak samo jak przed czyszczeniem?
>
>
Turbo było rozebrane na kawałki (sam mechanizm VNT też rozebrałem na
czynniki pierwsze), pierścień po którym poruszają się łopatki od VNT
miał lekkie ślady przytarcia (krzywe kreski) został wypolerowany, cała
turbina była dokładnie wyczyszczona, obie muszle, łożyskowanie, koła
kompresji. Po wyczyszczeniu cięgno zaczęło lżej chodzić (w całym
zakresie pracy poruszając je ręką chodzi leciutko i płynnie) Aktuator
też był wyczyszczony i chodzi płynnie ale nie próbowałem go poruszyć
podciśnieniem tylko ręcznie.
Po wyczyszczeniu nie ma zmiany, następny do czyszczenia poszedł N75 nic
nie zmieniło. Dałem w jego miejsce N18 - też nic.
VNT chodzi naprawdę lekko i płynnie, już sam nie wiem co może być nie tak
Zastanawia mnie to że turbo leci na overboost już przy nieco większym
wciśnięciu gazu w stosunku do tego ile wynosi zapotrzebowanie przy danej
prędkości na danym biegu, nie trzeba wciskać do deski. Przy
przyspieszaniu jednostajnym z delikatnym wciskaniem gazu, turbo pompuje
w granicach 1-1.4bar (też przeładowuje ale już jest bliżej prawdy) przy
jednostajnej jeździe (tempomat, długa prosta równa droga) ciśnienie
doładowania stabilizuje się na pewnym poziomie.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.11 11:40 J.F.
- 20.11.11 11:42 Lewis
- 20.11.11 12:02 Karolek
- 20.11.11 12:11 Karolek
- 20.11.11 13:50 J.F.
- 21.11.11 08:11 Lewis
- 21.11.11 12:50 Rafal Lorenc
- 21.11.11 12:55 Lewis
- 22.11.11 06:34 Rafal Lorenc
- 22.11.11 12:20 Lewis
- 22.11.11 12:43 Rafal Lorenc
- 22.11.11 13:17 Lewis
- 22.11.11 13:39 Rafal Lorenc
- 22.11.11 16:00 Lewis
- 23.11.11 22:02 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=