  • 21. Data: 2010-08-25 13:34:49
    Temat: Re: Notebook zre baterie nawet gdy wylaczony
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No tak, mój fon też się wyłącza, a później mimo to budzik czy alarm dzwonią, miła
    użyteczność.

    -----

  • 22. Data: 2010-08-25 16:45:59
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces ąćęłńóśźż <a...@i...pl> zwrócił błąd:
    > No tak, mój fon też się wyłącza, a później mimo to budzik czy alarm dzwonią, miła
    użyteczność.

    To był leciwy siemens s55, one tak miały. Z nowych telefonów większość
    niestety jak się wyłączy to się wyłączy.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 23. Data: 2010-08-28 08:39:17