  • 1. Data: 2010-08-23 09:07:12
    Temat: Gdzie kupic drukarke HP m1212nf ??
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Czy ktos wie, gdzie mozna kupic urzadzenie wielofunkcyjne HP M1212NF ??
    Przegladnalem juz chyba z 20 miejsc i nigdzie nie ma.
    Z czego to wynika ??
    Nawet na stronie HP nie mozna kupic.

    Fantom

  • 2. Data: 2010-08-23 15:48:30
    Temat: Re: Gdzie kupic drukarke HP m1212nf ??
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-23 11:07, Fantom pisze:
> [...]
    > Czy ktos wie, gdzie mozna kupic urzadzenie wielofunkcyjne HP M1212NF ??
    > Przegladnalem juz chyba z 20 miejsc i nigdzie nie ma.

    Jest przecież tego sporo:
    http://www.ceneo.pl/7064821?gclid=CO6uvv74z6MCFQ8FZg
    odk0m3tw

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-08-23 18:02:40
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Czy ktos wie, gdzie mozna kupic urzadzenie wielofunkcyjne HP M1212NF ??
    > Przegladnalem juz chyba z 20 miejsc i nigdzie nie ma.
> [...]

    Powaznie ? No patrz. Nie zauwazylem.
    I w ktorym sklepie jest do dostania ? Bo tego tez nie zauwazylem.

    Fantom

  • 4. Data: 2010-08-23 19:19:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-23 20:02, Fantom pisze:

    odk0m3tw

    > Powaznie ? No patrz. Nie zauwazylem.
    > I w ktorym sklepie jest do dostania ? Bo tego tez nie zauwazylem.

    Napisz, że jesteś chory albo inwalida to Ci jeszcze raz wskażę.
    Nie trolluj.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-08-24 09:16:40
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Mon, 23 Aug 2010 21:19:49 +0200, animka wrote:

    odk0m3tw

    > Napisz, że jesteś chory albo inwalida to Ci jeszcze raz wskażę.

    A wystarczyło poklikać na "idź do sklepu", by się przekonać, że żaden nie
    ma sprzętu na stanie.

    --
    Mar.

  • 6. Data: 2010-08-24 09:42:56
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > A wystarczyło poklikać na "idź do sklepu", by się przekonać, że żaden nie
    > ma sprzętu na stanie.

    Wlasnie.
    animka - nie troluj

    Fantom

  • 7. Data: 2010-08-24 12:19:07
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 24.08.2010 11:16, MAR pisze:
    > A wystarczyło poklikać na "idź do sklepu", by się przekonać, że żaden nie
    > ma sprzętu na stanie.

    Jak największa racja. Ale obecnie mało który sklep trzyma
    dużo sprzętu na stanie. Dlatego należałoby po prostu *za-
    dzwonić* do sklepów i się dowiedzieć, czy nie można zamówić
    akurat tego konkretnego modelu. To wciąż najbardziej sku-
    teczna metoda kupowania.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 8. Data: 2010-08-24 13:56:06
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@c...com.pl>

> [...]
    > Przegladnalem juz chyba z 20 miejsc i nigdzie nie ma.
    > Z czego to wynika ?? Nawet na stronie HP nie mozna kupic.

    Wynika to z niezwykłego dania dupy gdzieś w HP (planowanie, produkcja?).
    Obecnie żaden z polskich dystrybutorów nie ma ani jednej sztuki w
    magazynie. Do Polski trafiają pojedyncze sztuki i te od razu są
    rozdysponowywane na zaspokojenie zaległych zamówień wśród dealerów.
    Następna dostawa gdzieś pod koniec pierwszej dekady września. Sam
    dostanę z niej jedną na zamówionych 10. Marne szanse na zakup w
    najbliższym tygodniu.

    Nuter

  • 9. Data: 2010-08-24 14:17:07
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > dzwonić* do sklepów i się dowiedzieć, czy nie można zamówić
    > akurat tego konkretnego modelu. To wciąż najbardziej sku-

    No i tak robilem. Mysle, ze cos kolo 12-15 sklepow "oblecialem" i nigdzie
    nie ma i "dystrybutorzy nie wiedza kiedy bedzie". Co ciekawe, trzy z nich
    (znane duze sieci) mialy to na stanie !! A jak sie upomnialem o towar, nagle
    okazalo sie, ze nie ma. I na stronach tez zmienili.

    Kto jest dystrybutorem u nas ? ABCData ? Ktos jeszcze ?
    Czemu ten towar nigdzie nie jest dostepny ? Nawet w sklepie HP !

    Fantom

  • 10. Data: 2010-08-24 14:17:50
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > Następna dostawa gdzieś pod koniec pierwszej dekady września. Sam dostanę
    > z niej jedną na zamówionych 10. Marne szanse na zakup w najbliższym

    A gdzie mozna zamoiwc aby ja dostac we wrzesniu ?

    Fantom