  • 1. Data: 2010-08-23 09:07:00
    Temat: Modem - wybudzanie kompa.
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie czy za pomocą modemu sprzętowego na PCI można (da się)
    uruchomić wyłączony komputer?

    Testowałem na zewnętrznym modemie podpinanym pod COMa i dało się tzn.
    komp po pierwszym sygnale się uruchamiał. Niestety brakuje mi drugiego
    portu COM.

    Damian

  • 2. Data: 2010-08-23 14:52:52
    Temat: Re: Modem - wybudzanie kompa.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-08-23 11:07, Damian Skrycki pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie czy za pomocą modemu sprzętowego na PCI można (da się)
    > uruchomić wyłączony komputer?

    Zależy od płyty, BIOSu i modemu, powinno się dać nawet uruchomić za
    pomocą modemu programowego.
    Poszukaj pod hasłem "wake on ring".

    --
    Pozdrawiam,