  • 1. Data: 2010-08-22 21:11:49
    Temat: Odbiornik podczerwieni - jaki kupić
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Witam,

    Doradzcie mi jaki odbiornik podczerwieni na USB kupić...
    Sprzet ma służyć do sterowania kompa pilotem.
    - Musi działać z programami typu Girder i even ghost.
    - Przy pomocy wyżej wymienionych programów musi dać nauczyć się czytać
    kody pilota od Amplitunera ONKYO...

    Co możecie polecić?

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 2. Data: 2010-08-22 21:55:18
    Temat: Re: Odbiornik podczerwieni - jaki kupić
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik RudeBoy napisał:
> [...]
    > - Musi działać z programami typu Girder i even ghost.
    > - Przy pomocy wyżej wymienionych programów musi dać nauczyć się czytać

    strona LIRC i odbiorniki supportowane?
    Ze szczególnym uwzględnieniem "home-brew" RS-232?
    Może nawet twój tuner jest na liście...

    (mam "polepiony" odbiornik + nadajnik od paru lat i jest OK).

    W.P.

  • 3. Data: 2010-08-23 08:31:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message
> [...]
    > - Musi działać z programami typu Girder i even ghost.
    > - Przy pomocy wyżej wymienionych programów musi dać nauczyć się czytać

    Wtyczke COM, diode IR, jeden rezystor i koszulke termokurczliwa, z tego co
    pamietam, instrukcji jak to polutowac w sieci sporo.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-08-23 16:36:09
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-08-23 10:31, kamil pisze:

    > Wtyczke COM, diode IR, jeden rezystor i koszulke termokurczliwa, z tego
    > co pamietam, instrukcji jak to polutowac w sieci sporo.

    Na USB. Pisałem w poście. Porty rs232 zajęty innymi ważniejszymi rzeczami.

    --
    RudeBoy Selecta
    ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ