    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Date: Thu, 19 Jan 2017 15:42:31 +0100
    <587f4df2$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5nmla$e0b$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5nqpe$ffe$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5o119$kif$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5pro6$9rf$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5q91t$eit$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5qg8t$h1k$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > No własnie do konta nie, bo o tym trąbią. A routera nikt nie posądza
    > o to, że skrywa w sobie jakieś tajne dane. Ma tylko ustawienia, które
    > syn sąsiada potrafi zmieniać.

    To mamy inne podejście do tematu.
    Tam gdzie nie ma wolnego dostępu, tylko jakieś tam logowanie, to nie
    przez widzimisię, czy na złość. Jednak w jakimś celu ochrony danych te
    hasło zostało założone. Oczywiście pomijam fakt, że 123456 i qwerty są
    najpopularniejszymi hasłami, tu czynnik ludzki jest najsłabszym ogniwem.
    I nie chodzi o łatwość zmiany hasła.
    Na stronie banku hasło też łatwo zmienisz, dostaniesz smsa z kodem
    autoryzacyjnym do przepisania. To też syn sąsiada potrafi.

    oby_zaplaty

    > Więc w przypadku ustawiń ADSL nawet usługodawca nie przestrzega
    > o tajności. W przeciwieństwie do PIN-ów czy loginów na strony.

    A to mogę gdzieś zobaczyć twoje dane? Są udostępnione jawnie?

    > Ja na bycie misiem bym nawet Misiewicza chyba nie nabrał. Ale w typowym
    > przypadku tak to nie wygląda -- ABW, CBŚ ani żaden inny TLS nie czuje
    > misji edukacyjnej. Szybko się zorientują, kto miś, kto nie miś.

    Ale zorientują się nie na tyle szybko, żeby drzwi przetrwały ;)

    > Wtedy tyle kosztowało.

    Mój DSL 2Mbit był za 250 po promocjach, z lojalką na 24 miesiące.
    Bezterminowa stał za 650 za 2Mbit.

    --
    viktorius