eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNorwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze › Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na
    drodze
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <5e0ccdca$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 01 Jan 2020 17:59:59 GMT

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Czy to znaczy, że Polsce media fałszują wyniki, żeby pokazać, że
    > jest źle?
    >
    > Mam znajomych z Krakowa, którzy przenieśli się z całymi rodzinami do
    > Trójmiasta ze względu na powietrze. Dzieciaki przestały chorować. To
    > jak to jest? Efekt placebo?

    Cały Zenek.
    Airly mu sie nie podoba no to powie ze amatorska (co to znaczy własciwie
    w tym kontekscie?)
    Jako profesjnalna poda siec ktora ma mniej czujników ale za to
    profesjonalnych... Na czym ten profesjonalizm polega?
    Raporty mu sie nie podobaja to powie ze kolo jego domu jest ok.
    Pewnie te raporty tez amatorskie.
    Potem sprawdzi wyniki w dzien w ktorym rzeczywiście powietrze jest czyste
    i zadowolony idzie spac.
    Aha, zapomniałem jeszcze ze w miedzyczasie trzeba drugą strone wyzwać od
    manipulatora. Jakie to zenkowe... :-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem