  • Data: 2009-09-29 11:18:40
    Temat: Re: Nokia E55 - dobra?
    Od: "PWK" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krabik" <b...@...neta.pl> napisał w wiadomości
    news:h9sl5p$jgk$1@inews.gazeta.pl...

    > Z braku odpowiedzi znalazlem te strone, poczytalem recencje i opinie, i
    > chyba podziekuje, a szkoda...

    Wiecej nie napisałem, bo pewnie nic dobrego bym nie napisał. Ja mam E52
    (piszą, że E55 to w zasadze podobna konstrukcja) i nie ukrywam, że E51 to
    przy niej na prawdę dobry telefon.
    Podstawowe wady E52: kiepska obudowa (nie jak w serii E, ale jak w telach za
    299 PLN), fatalne (nieprzewidywalne) oprogramowanie, wiele błędów, częste
    restarty. Problemy z zasięgiem w miejscach gdzie sygnal nie jest max (antena
    jest na spodzie urządzenia). Aparat kiepski, w zasadzie nie nadaje się do
    fotografowania dokumentów, co czasem w biznesie się przydaje.
    Zalety bateria i obsługa HSPA. Szybki procesor.
    Ja bym się jeszcze powstrzymał z zakupem i poczekał na kolejną wersję
    oprogramowania
    --
    PWK