  • 31. Data: 2011-07-26 16:36:49
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Jestes pewien ze tylko dzisiaj?

    A czy ja mówię, że tylko?

    > A coz to za zjawisko?

    Ta pewność siebie.

    > Czyzby w ostatnich latach, te 4 miliony polakow emigrowalo zarobkowo
    > do chin?
    > Chyba wiesz cos, czego inni nie wiedza w tej sprawie - podziel sie
    > wiadomosciami.

    To ty mówisz o polakach. Dla mnie polak, amerykanin lub chińczyk to
    taki sam człowiek.
    Ludzie nie tęsknią za ameryką tylko za pieniądzem. A doszły mnie
    słuchy, że ameryka idzie z lekka pod wodę. Może też słyszałeś o tej
    minie morskiej której na imię dług publiczny?

    marek

  • 32. Data: 2011-07-26 16:50:09
    Od: <MW>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On Jul 26, 12:07 pm, <MW> wrote:

    > Musisz byc poszkodowany na umysle, jesli tylko w moich tekstach to
    > dostrzegasz.
    > Pokaz, ze sie myle i daj przyklady innych piszacych z tak zwanymi
    > przez ciebie "ortografami".
    > Jak nie bedziesz potrafil, to popros a ja ci wskaze.
    > Wierze jednak w ciebie.

    Jaasne, jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić. Powszechność zjawiska
    jest twoim zdaniem jego wytłumaczeniem? Jak sąsiad kupi seledynowe auto, to
    też tak zrobisz?
    Człowiek wykształcony - a przede wszystkim oczytany, nie robi błędów. Jeśli
    nie potafisz wybrać odpowiedniej lektury, to poproś, a ja ci wskażę. Zresztą
    wskażę bez proszenia, zacznij od "Jak radzić sobie z megalomanią" z serii
    "for dummies".

    --
    MW

  • 33. Data: 2011-07-26 16:53:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 12:36 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > A czy ja mówię, że tylko?

    A czy napisales, ze nie tylko?

    > Ta pewność siebie.

    Pewnosc czego?
    Pewnosc Nowego Jorku, czy pewnosc, ze to osbna wyspa?

> [...]
    > słuchy, że ameryka idzie z lekka pod wodę. Może też słyszałeś o tej
    > minie morskiej której na imię dług publiczny?

    Napisz cos o tym, jakie to lepiej zarabiac w chinach zamiast w
    ameryce.
    Napisz tez, do ktorego z tych krajow chetniej emigruja.
    Moze czegos nie wiem, co ty wiesz.
    Tylko zapodaj jakies dowody na to co napiszesz.
    --------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 34. Data: 2011-07-26 17:14:21
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > A czy napisales, ze nie tylko?

    Nie napisałem bo wierzę w twój intelekt.

    > Pewnosc czego?

    Siebie.

    > Pewnosc Nowego Jorku, czy pewnosc, ze to osbna wyspa?

    Pytałeś o zjawisko.

    > Napisz cos o tym, jakie to lepiej zarabiac w chinach zamiast w
    > ameryce.

    Napisz do chińczyków bo podatki, które płacisz są w sporej części
    ich.

    > Napisz tez, do ktorego z tych krajow chetniej emigruja.

    Oczywiście, że do stanów. W końcu tam jest rodzinka.

    > Moze czegos nie wiem, co ty wiesz.

    A tego nie wiem.

    > Tylko zapodaj jakies dowody na to co napiszesz.

    Mam podać dowód, że twoja rodzina z polski lubi cię odwiedzać w US?
    Idź na lotnisko.

    marek

  • 35. Data: 2011-07-26 17:25:51
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 26 Lip, 17:26, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
> [...]

    > W 1973 zarejestrowalem swoj pierwszy zaklad fotograficzny w polsce i
    > od tamtej pory nieprzerwanie zajmuje sie zawodowo fotografia z czego
    > 28 lat poza polska, w tym 21 lat w USA.
    > I to sa dla takich jak ty, te "opowiesci tysiaca i jednej nocy",
    > Troche dystansu to wlasnie takim jak ty, by sie przydalo.
    > Smie twierdzic, ze na tej grupie nikogo nie bylo i nie ma, kto mialby
    > wieksze doswiadczenie w zawodowej fotografii a juz napewno, z
    > uprawiania tego zawodu poza polska.
    > Jak widac, prawdziwki polskie, nie sa w stanie uwierzyc w to, ze to
    > wszystko co pisalem, to nic nadzwyczajnego.

    Nic tu nie ma o znanym epizodzie w Ludowym Wojsku Polskim, kiedy to ze
    szkolki wojskowej wyrzucono pewnego geniusza na zbity pysk za braki w
    wiedzy. Był to jedyny taki przypadek w historii LWP. Bo szkolki
    wojskowe konczyly malpy, pies Szarik, Hans Kloss i paru innych
    slepych, gluchych i beznogich. Kiedy to byl ten interes fotograficzny
    w Polsce skoro podobno ze szkolki wojskowej pojechalo sie za granice.
    Oj trzeba sprawdzic wczesniejsze posty bo mozna wszystko pomylic jak
    nerwy puszczaja.
    Fajna stronke ma nasz geniusz, fotki fajne.

  • 36. Data: 2011-07-26 17:28:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    <MW> wrote in message news:
    4e2ef098$0$3489$6...@n...neostrada.pl...

    > Jaasne, jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić.

    Kto cie oszukal, ze ludzie maja jesc to co muchy?

    > Powszechność zjawiska
    > jest twoim zdaniem jego wytłumaczeniem?

    Wlasnie sobie tlumacze, ze to co napisales powyzej o muchach, zrodzilo
    sie z powszechnosci.
    Ale przypuszczam, ze nie masz mozdzku takiego jaki posiadaja muchy i
    potrafisz samodzielnie myslec, nie biorac z nich przykladu.
    Czyzbym sie mylil?

    > Jak sąsiad kupi seledynowe auto, to
    > też tak zrobisz?

    Czyzbys jeszcze nie zauwazyl, ze ja jestem indywidualista?
    Zarzucano mi nawet tutaj, ze w stosunku do wiekszosci uczestnikow tej
    grupy, mam inne zdanie a co dopierop w stosunku do much.
    Wiec to takim jak ta tutejsza wiekszosc, blizej do much niz mnie.

    Jesli cie jednak interesuje jakie samochody lubie, to preferuje duze i
    wygodne, takie jak duze kombi, minivany, dzipy albo tak zwane
    krazowniki drogowe.
    Wszystkie moje samochody jakie mialem, posiadaly kolor, srebrny,
    szary, zielono szary, bialy, czarny, mocca.
    Tylko dzip Silverado mial kolor, ktory nie bardzo mi pasowal i byl
    blekitno-niebieski.

> [...]
    > wskażę bez proszenia, zacznij od "Jak radzić sobie z megalomanią" z serii

    OK. dobra rada.
    Wszystko co napisalem jest "for dummies", wiec juz mam nadzieje, ze
    dotrze i do ciebie

    ------

  • 37. Data: 2011-07-26 17:28:49
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-25 22:51:18 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > "Ludzie z dobrym gustem" wiedza.
    > http://www.youtube.com/watch?v=zr-ONl1BCu0

    Dooglądałem do komentarza "Polacy to jest piękny naród" czy jakoś tak.
    Chyba panienka nie widziała promocji wśród narodów nie pięknych (na
    zachód o Łaby).
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2011-07-26 17:52:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-26 14:10:11 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Nrereszcie jako pierwszy potwierdziles to, o czym ja tu pisze od
    > dawna, o "polskiej bidzie", oraz o systemie, ktory wydymal i skurwil
    > polakow.
    > Tylko popatrz na te filmy i zauwaz, ze tam jest caly przekroj wiekowy,
    > a nie tylko babinki.

    http://www.youtube.com/watch?v=dwRDfQFU-OY
    Polecam tak od 30 sekundy.
    Ten film oczywiście był inspirowany Polakami stojącymi po utrwalacz w
    latach 70-tych i obecnymi walczącymi o schab za pół ceny.
    Przestań.

  • 39. Data: 2011-07-26 17:53:50
    Od: <MW>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    <MW> wrote in message news:
    4e2ef098$0$3489$6...@n...neostrada.pl...

    > Ale przypuszczam, ze nie masz mozdzku takiego jaki posiadaja muchy i
    > potrafisz samodzielnie myslec, nie biorac z nich przykladu.
    > Czyzbym sie mylil?

    Zwłaszcza, że mowa była o tobie, "indywidualisto" walący ortografy wzorem
    reszty niedouków. Rozkoszne ;-)

    > Czyzbys jeszcze nie zauwazyl, ze ja jestem indywidualista?

    Nie nie, indywidualistą, ale to też jest słowo na tę samą literkę. I nie
    chodzi o "indywiduum" ;-)

    > Zarzucano mi nawet tutaj, ze w stosunku do wiekszosci uczestnikow tej
    > grupy, mam inne zdanie a co dopierop w stosunku do much.
    > Wiec to takim jak ta tutejsza wiekszosc, blizej do much niz mnie.

    Czyli jednak uparłeś się, by udowodnić moją tezę z poprzedniego akapitu?

    >Jesli cie jednak interesuje jakie samochody {ciach bzdury}.

    Nie, mam to w dupie.

    > OK. dobra rada.
    > Wszystko co napisalem jest "for dummies", wiec juz mam nadzieje, ze
    > dotrze i do ciebie

    Ależ ja z chęcią przeczytam, naprawdę, zwłaszcza że dobrych humorystów coraz
    mniej (pogłoski o śmierci Marka Twaina w końcu jednak nie okazały się mocno
    przesadzone). Chodzi wszakże o to, że zestawienie idiotyzmów (to akurat
    wynika z tematów, które poruszasz, piszesz bowiem głównie o sobie samym) z
    taką formą daje efekt zanudzający.
    A teraz przeczytaj to jeszcze raz, jesli było za trudne. A z pewnością było.
    Powodzenia!
    --
    MW

  • 40. Data: 2011-07-26 17:58:48
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 1:14 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Nie napisałem bo wierzę w twój intelekt.

    Ale ja tu uchodze za nie posiadajacego intelektu, wiec innych tez
    traktuje tak samo.

    > Siebie.

    > Pytałeś o zjawisko.

    W odniesieniu do zjawiska o nazwie Nowy Jork, jako to osobnej wyspy.
    Dla mnie, to ani zjawisko, ani osobna wyspa.
    Ale ja w odroznieniu od ciebie, moge o tym nie wiedziec, bo ja
    mieszkam tylko 21 lat w okregu zaliczajacym sie do tego niby zjawiska
    i nazywajacym sie metropolia nowojorska.

    > Napisz do chińczyków bo podatki, które płacisz są w sporej części
    > ich.

    I tym chcesz wytlumaczyc, ze lepiej jechac na zarobek do chin?
    Podaj jaki jest sredni zarobk w chinach, moze mnie przekonasz.
    Tylko, zeby nikt tej twojej tajemnicy nie zweszyl, bo sie chiny
    polskimi emigrantami zapelnia.

    > Oczywiście, że do stanów. W końcu tam jest rodzinka.

    Czyja rodzinka i dlaczego niby zarobkowa emigracja ma jechac do
    biednej rodzinki zamiast do bogatych chin?

    > A tego nie wiem.

    A tak wyglada jakbys wiedzial.

    > Mam podać dowód, że twoja rodzina z polski lubi cię odwiedzać w US?

    Kto cie oszukal, ze lubi?

    > Idź na lotnisko.

    A niby po co?

    -------