    From: chomsky <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Date: Tue, 26 Jul 2011 10:25:51 -0700 (PDT)

    On 26 Lip, 17:26, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > On Jul 26, 10:18 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ja tylko zawsze twierdzilem, ze jestem zawodowy fotograf, ze cale
    > zycie uprawiam fotografie zawodowo i na niej zarabiam.
    > W 1973 zarejestrowalem swoj pierwszy zaklad fotograficzny w polsce i
    > od tamtej pory nieprzerwanie zajmuje sie zawodowo fotografia z czego
    > 28 lat poza polska, w tym 21 lat w USA.
    > I to sa dla takich jak ty, te "opowiesci tysiaca i jednej nocy",
    > Troche dystansu to wlasnie takim jak ty, by sie przydalo.
    > Smie twierdzic, ze na tej grupie nikogo nie bylo i nie ma, kto mialby
> [...]

    Nic tu nie ma o znanym epizodzie w Ludowym Wojsku Polskim, kiedy to ze
    szkolki wojskowej wyrzucono pewnego geniusza na zbity pysk za braki w
    wiedzy. Był to jedyny taki przypadek w historii LWP. Bo szkolki
    wojskowe konczyly malpy, pies Szarik, Hans Kloss i paru innych
    slepych, gluchych i beznogich. Kiedy to byl ten interes fotograficzny
    w Polsce skoro podobno ze szkolki wojskowej pojechalo sie za granice.
    Oj trzeba sprawdzic wczesniejsze posty bo mozna wszystko pomylic jak
    nerwy puszczaja.
    Fajna stronke ma nasz geniusz, fotki fajne.