    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Date: Tue, 26 Jul 2011 10:28:39 -0700 (PDT)
    <4e2ee696$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@n...googlegroups.com>
    <4e2ef098$0$3489$65785112@news.neostrada.pl>

    <MW> wrote in message news:
    4e2ef098$0$3489$6...@n...neostrada.pl...

    > Jaasne, jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić.

    Kto cie oszukal, ze ludzie maja jesc to co muchy?

    > Powszechność zjawiska
    > jest twoim zdaniem jego wytłumaczeniem?

    Wlasnie sobie tlumacze, ze to co napisales powyzej o muchach, zrodzilo
    sie z powszechnosci.
    Ale przypuszczam, ze nie masz mozdzku takiego jaki posiadaja muchy i
    potrafisz samodzielnie myslec, nie biorac z nich przykladu.
    Czyzbym sie mylil?

    > Jak sąsiad kupi seledynowe auto, to
    > też tak zrobisz?

    Czyzbys jeszcze nie zauwazyl, ze ja jestem indywidualista?
    Zarzucano mi nawet tutaj, ze w stosunku do wiekszosci uczestnikow tej
    grupy, mam inne zdanie a co dopierop w stosunku do much.
    Wiec to takim jak ta tutejsza wiekszosc, blizej do much niz mnie.

    Jesli cie jednak interesuje jakie samochody lubie, to preferuje duze i
    wygodne, takie jak duze kombi, minivany, dzipy albo tak zwane
    krazowniki drogowe.
    Wszystkie moje samochody jakie mialem, posiadaly kolor, srebrny,
    szary, zielono szary, bialy, czarny, mocca.
    Tylko dzip Silverado mial kolor, ktory nie bardzo mi pasowal i byl
    blekitno-niebieski.

    > Człowiek wykształcony - a przede wszystkim oczytany, nie robi błędów. Jeśli
    > nie potafisz wybrać odpowiedniej lektury, to poproś, a ja ci wskażę. Zresztą
    > wskażę bez proszenia, zacznij od "Jak radzić sobie z megalomanią" z serii
    > "for dummies".

    OK. dobra rada.
    Wszystko co napisalem jest "for dummies", wiec juz mam nadzieje, ze
    dotrze i do ciebie

    ------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/