  • 21. Data: 2011-11-02 17:38:13
    Temat: Re: No to poszalalem w zabudowanym
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j8rqh7$clj$1@news.onet.pl...

    > Ty wygrałeś kiedyś taką sprawę czy tylko tak sobie pieprzysz? ;-))

    Z kazdej foty bez facjaty mozna sie wykrecic.
    Jedyna niedogodnosc, to ewentualne pielgrzymki na przesluchania do
    sadu/policji.
    W przypadku wykroczenia na 2 koncu polski srednio oplacalne jest ciagnac
    przynajmniej 2 wskazanych na rozprawe... No chyba, ze ktos lubi
    sponsorowane przez skarb panstwa wycieczki na rozprawy osobowym :)

    Nie gadaj, ze placisz za foty bez facjaty ze swojego miejsca zamieszkania?!

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2011-11-02 17:39:05
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-02 16:19, MarcinJM pisze:
> [...]
    F2859_1024_x_768.jpg

    > Ale ja przekroczylem i nie zamierzam sie wypierac.
    > Natomiast kasa nie trafi do budzetu gminy. Chocby mialo mnie to sporo
    > wiecej kosztowac.
    > Nauka spoleczna z tego co na zdjeciu: jeden debil postawil znak na polu,
    > a dwoch kolejnych debili stoi i pilnuje... kasy, ktora daje ten znak.
    > Prewencja, kurwa jego mac. Sytuacja dla mnie jest zabawna, bo nie musze
    > sie liczyc z tym, czy zaplace 100zl, czy 500zl. Tylko.. o co w tym
    > wszystkim chodzi? Bezpieczentwo? Buhahahaha.

    Zaraz Doq, albo Artur Ci wytłumaczą, jakim jesteś miszczem i
    zapierdalaczem. Przecież gdzieś tam na tym polu, mogło być przedszkole.

    A druga sprawa, Artur twierdzi, że takie sytuacje nie mają miejsca, więc
    pewnie sobie coś po prostu ubzdurałeś:)

    A.

  • 23. Data: 2011-11-02 18:23:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-02 11:45, P.B. pisze:

    F2859_1024_x_768.jpg

    > Żalno? Wstydź się, że dałeś się tam złapać:
    > https://www.google.com/search?q=%BFalno%20fotoradar
    > Toż to jak Biały Bór albo Rzeczenica jest słynne.

    Zdaje się, że nie tylko w Polsce ;)
    Swoją ścieżką - ostatnio to podobno kulturka. Znaki o kontroli
    odsłaniają na czas, FR już nie są siatką zamaskowane :)
    Tak czy inaczej - wykroczenie ewidentne i do tego na terenie
    zabudowanym. Ze 2-3lata temu wypatrzyłem jak jeszcze maskowali
    - talibowie przy nich to pikuś;)

    http://www.youtube.com/watch?v=ZpYppd6o2jI&feature=p
    layer_embedded

  • 24. Data: 2011-11-02 18:44:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-02 17:39, Arek pisze:
    > pewnie sobie coś po prostu ubzdurałeś:)

    A dokumentacja foto? ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 25. Data: 2011-11-02 18:59:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-02 16:18:37 +0000, "Robert_J" <d...@o...pl> said:

    > Ty wygrałeś kiedyś taką sprawę czy tylko tak sobie pieprzysz? ;-))

    Zadaj pytanie, czy kiedykolwiek ktoś mnie ukarał za niewskazanie, choć
    wskazywałem osoby bez prowadzenia śledztwa i ustalania miejsca pobytu,
    rozmairu buta itp. innych pierdół - prawo nie nakazuje ci niczego
    innego, poza wskazaniem.
    Więc zgodnie z mą najlepszą wiedzą i wolą współpracy z urzędem - wskazuję.

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2011-11-02 19:01:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-02 16:22:00 +0000, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:
    > Ja wiem z praktyki, co trzeba wskazać więc nie musisz mi nic tłumaczyć.
    > Wskazanie osoby musi być jednoznaczne: imię, nazwisko i adres.

    Dawaj cytat z przepisu.

    > Inaczej czeka Cię zapewne przegrana sprawa w sądzie.

    Czyli jednak nie wiesz.
    ;>

    > Chcesz wygrać - musisz się trochę postarać, wykazać dobrą wolę.

    Ależ wykazuję i wskazuję osoby!
    Zgodnie z mą wiedzą i najlepszą wolą współpracy.

    No, to podaj treść przepisu o delegacji do prowadzenia przez ciebie
    śledztwa w sprawie.

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2011-11-02 20:34:30
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:j8ruba$bu5$1@mx1.internetia.pl>:

    > Swoją ścieżką - ostatnio to podobno kulturka. Znaki o kontroli
    > odsłaniają na czas, FR już nie są siatką zamaskowane :)

    Eeetam zamaskowane, dzisiaj w Krakowie: skrzyżowanie, światła. Tuż za
    skrzyżowaniem w zatoczce stał oznakowany pojazd ITD, a wzdłuż przechadzał
    się, wyglądający na mocno znudzonego, inspektor.

    Zaświeciło się czerwone, zatrzymałem się, zaświeciło sie żółte, to ruszyłem,
    dwa błyski z lampy na wysięgniku schowanej za samochodem ITD i żółta
    skrzynka... Czekam na zdjęcie za 40/50 lub za przejechanie na czerwonym --
    inspektor wyraźnie sie uaktywnił :D

    --
    Tomasz Nycz

  • 28. Data: 2011-11-02 20:37:08
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-11-02 19:01, Bydlę pisze:

    > Dawaj cytat z przepisu.

    > Czyli jednak nie wiesz.

    Obaj wiemy, że przepis nie definiuje jednoznacznie, co znaczy wskazać.

    Jednak postawa sędziego zależy od Twojej podstawy. Możesz być krnąbrny -
    nikt Ci nie broni.

  • 29. Data: 2011-11-03 07:55:40
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 14:59:43 +0100, Przemysław Gubernat napisał(a):

    > Ale coś mi się obija w głowie że takowe maszynki powinny robić zdjęcia od
    > +20km/h (jakieś rozporządzenie ministerstwa, lecz możliwe że już nieaktualne).

    Robić to mogą w zasadzie zawsze, ale zapisywać od +10 wzwyż.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 30. Data: 2011-11-03 08:25:48
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-11-03 07:55, MadMan pisze:

    > Robić to mogą w zasadzie zawsze, ale zapisywać od +10 wzwyż.

    Z tym +10 to nie do końca. Fotoradar ma błąd pomiaru 3 km/h. Powinni
    więc granicę ustawić na +13 albo +14.