  • 41. Data: 2011-11-03 17:55:17
    Temat: Re: No to poszalalem w zabudowanym
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 3 Nov 2011 10:17:49 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > aha.. przy 30 km/h
    > Poczytaj o klasach urządzeń pomiarowych.

    Poczytaj instrukcje obsługi fotoradarów. Do 100km/h błąd +/- 3km/h, powyżej
    100km/h 3%

    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2011-11-03 21:04:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-02 20:34, 'Tom N' pisze:

    > Eeetam zamaskowane, dzisiaj w Krakowie: skrzyżowanie, światła. Tuż za
    > skrzyżowaniem w zatoczce stał oznakowany pojazd ITD, a wzdłuż przechadzał
    > się, wyglądający na mocno znudzonego, inspektor.
    >
    > Zaświeciło się czerwone, zatrzymałem się, zaświeciło sie żółte, to ruszyłem,
    > dwa błyski z lampy na wysięgniku schowanej za samochodem ITD i żółta
    > skrzynka... Czekam na zdjęcie za 40/50 lub za przejechanie na czerwonym --
    > inspektor wyraźnie sie uaktywnił :D

    Poważnie? Strzeliło jak ruszyłeś na zółtym?

  • 43. Data: 2011-11-04 17:28:23
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:j8us66$nfn$1@mx1.internetia.pl>:

    > Poważnie? Strzeliło jak ruszyłeś na zółtym?

    Ruszyłem na żółtym, na zielonym minąłem sygnalizator, 10 metrów dalej dwa
    błyski (jedne krótki, drugi dłuższy). Na liczniku miałem 35-40 km/h, pasy
    zapięte, kierownicę trzymałem lewą ręką, a prawa była na gałce od biegów (na
    dwójkę akurat wrzucałem).

    Oj, może to tylko akcja pasy była ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 44. Data: 2011-11-04 19:14:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-04 17:28, 'Tom N' pisze:
    > Artur Maśląg w<news:j8us66$nfn$1@mx1.internetia.pl>:
    (...)

    > Ruszyłem na żółtym, na zielonym minąłem sygnalizator,

    Zupełnie jak w Hiszpanii ;) Też tak robię, a później mam sporo
    pustego za sobą - znaczy w Polsce, a nie w Hiszpanii ;)

    Ciekawe :)

  • 45. Data: 2011-11-05 08:23:03
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-11-02 16:41, Marcin N pisze:

    > Niby w czym ma pomóc takie tłumaczenie?
    > Dostajesz karę za niewskazanie osób upoważnionych do kierowania.
    > Masz obowiązek wskazać.

    jechał ktoś z bliskiej rodziny ale nie moge wskazać bo nie musze
    wskazywać jeżeli ma ich to narazić na odpowiedzialnośc karną

  • 46. Data: 2011-11-05 21:08:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Nov 2011, Mruk wrote:

    > jechał ktoś z bliskiej rodziny ale nie moge wskazać bo nie musze wskazywać
    > jeżeli ma ich to narazić na odpowiedzialnośc karną

    Ja w sprawie formalnej.
    Nie było ostatnio przypadkiem jakiejś nowelizacji KW albo "zmiany
    wykładni" odwołania z KW do KK? (bo w KW *ta* zasada nigdy nie była
    zapisana wprost, ale przez odwołanie właśnie, to kiedyś sprawdzałem
    w tekście ustaw).
    Tak jakoś mi się wydaje, że "podkręcili" przepis, żeby w odniesieniu
    do zagrożenia wykroczeniem nie obowiązywał.
    Zastrzegam że piszę "z głowy czyli z niczego", nie mam zdrowia sprawdzać,
    ale jakby kto wiedział to poproszę o komentarz.

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2011-11-05 22:40:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-02 10:23, MarcinJM pisze:
    > http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2859_1024_x_768.jpg
    > Metropolia jak ch** ;)
    > Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

    No to na liczniku musiałeś mieć pewnie z 80 bandyto jeden ;)