  • 11. Data: 2011-11-02 15:21:24
    Temat: Re: No to poszalalem w zabudowanym
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pabl_o nabazgrał(a):

    > Dlaczego chcesz sie przyznac za kolege?
    > Podaj imie i nazwisko wraz z adresem kolegi zamieszkujacego w innym kraju
    > UE. Reszte danych napisz "nie wiem" i po sprawie...

    A po co tak mieszać ? sprzedajesz auto i był potencjalny kupujący, testował
    auto i tak wyszło ... nie wiem kto to był ...

  • 12. Data: 2011-11-02 16:19:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-02 14:43, Pabl_o pisze:
    > U?ytkownik "MarcinJM"<m...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
    F2859_1024_x_768.jpg

    > Dlaczego chcesz sie przyznac za kolege?
    > Podaj imie i nazwisko wraz z adresem kolegi zamieszkujacego w innym kraju
    > UE. Reszte danych napisz "nie wiem" i po sprawie...

    Ale ja przekroczylem i nie zamierzam sie wypierac.
    Natomiast kasa nie trafi do budzetu gminy. Chocby mialo mnie to sporo
    wiecej kosztowac.
    Nauka spoleczna z tego co na zdjeciu: jeden debil postawil znak na polu,
    a dwoch kolejnych debili stoi i pilnuje... kasy, ktora daje ten znak.
    Prewencja, kurwa jego mac. Sytuacja dla mnie jest zabawna, bo nie musze
    sie liczyc z tym, czy zaplace 100zl, czy 500zl. Tylko.. o co w tym
    wszystkim chodzi? Bezpieczentwo? Buhahahaha.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 13. Data: 2011-11-02 16:41:59
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-11-02 15:21, Chris pisze:
    > Pabl_o nabazgrał(a):

    > A po co tak mieszać ? sprzedajesz auto i był potencjalny kupujący,
    > testował auto i tak wyszło ... nie wiem kto to był ...

    Niby w czym ma pomóc takie tłumaczenie?
    Dostajesz karę za niewskazanie osób upoważnionych do kierowania.
    Masz obowiązek wskazać.

  • 14. Data: 2011-11-02 17:02:08
    Od: Deflegmator <w...@...wp.pl>

    On Wed, 02 Nov 2011 16:41:59 +0100, Marcin N wrote:

    > Niby w czym ma pomóc takie tłumaczenie?
    > Dostajesz karę za niewskazanie osób upoważnionych do kierowania.
    > Masz obowiązek wskazać.

    Jeśli kara niższa od mandatu, to czemu nie? :)

  • 15. Data: 2011-11-02 17:06:42
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-02 17:02, Deflegmator pisze:

    > Jeśli kara niższa od mandatu, to czemu nie? :)

    Poza tym za niewskazanie nie ma punktów.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 16. Data: 2011-11-02 17:14:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-02 15:41:59 +0000, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Niby w czym ma pomóc takie tłumaczenie?
    > Dostajesz karę za niewskazanie osób upoważnionych do kierowania.
    > Masz obowiązek wskazać.

    Ileż razy trzeba to tłumaczyć?
    Wskazujesz - nie masz podać nazwiska, nie masz podać adresu, nie masz
    pokazać umowy, bo ustawa wyraźnie mowi, że masz tylko wskazać. Więc
    wskazujesz - od przeprowadzania śledztwa jest policja/prokuratura i gdy
    ITD przekaże im sprawę to oni się tym zajmą. Ty nie masz delegacji do
    prowadzenia takich czynności.
    Tak samo jak np. straż miejska.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-11-02 17:18:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > ITD przekaże im sprawę to oni się tym zajmą. Ty nie masz
    > delegacji do prowadzenia takich czynności.

    Ty wygrałeś kiedyś taką sprawę czy tylko tak sobie
    pieprzysz? ;-))

  • 18. Data: 2011-11-02 17:22:00
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-11-02 17:14, Bydlę pisze:

> [...]
    > wskazujesz - od przeprowadzania śledztwa jest policja/prokuratura i gdy
    > ITD przekaże im sprawę to oni się tym zajmą. Ty nie masz delegacji do

    Nie teoretyzuj.
    Ja wiem z praktyki, co trzeba wskazać więc nie musisz mi nic tłumaczyć.
    Wskazanie osoby musi być jednoznaczne: imię, nazwisko i adres. Inaczej
    czeka Cię zapewne przegrana sprawa w sądzie.

    Chcesz wygrać - musisz się trochę postarać, wykazać dobrą wolę.

  • 19. Data: 2011-11-02 17:23:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin MarcinJM

> [...]
    > sie liczyc z tym, czy zaplace 100zl, czy 500zl. Tylko.. o co w tym
    > wszystkim chodzi? Bezpieczentwo? Buhahahaha.

    Ciekawe, czy w tym wątku wypowie się Futrzak. ;-)

  • 20. Data: 2011-11-02 17:31:44
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie liczyc z tym, czy zaplace 100zl, czy 500zl. Tylko.. o co w tym
    > wszystkim chodzi? Bezpieczentwo? Buhahahaha.

    Aby mogla byc jakakolwiek kara, musi byc i wykroczenie.
    Gdyby nie bylo tam tego idiotycznego ograniczenia, to nie byloby tej
    fotki...
    W przypadku fotek od sprawdzaczy smietnikow aby tylko nabic kabze gmini
    kazde cwaniactwo jest uzasadnione!

    --
    Picasso