  • 31. Data: 2011-11-03 08:28:50
    Temat: Re: No to poszalalem w zabudowanym
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-02 18:44, MarcinJM pisze:

    > A dokumentacja foto? ;)

    Nie z takimi argumentami Artur sobie radzi:)

    A.

  • 32. Data: 2011-11-03 08:31:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-02 18:59, Bydlę pisze:

    > Zadaj pytanie, czy kiedykolwiek ktoś mnie ukarał za niewskazanie, choć
    > wskazywałem osoby bez prowadzenia śledztwa i ustalania miejsca pobytu,
    > rozmairu buta itp. innych pierdół - prawo nie nakazuje ci niczego
    > innego, poza wskazaniem.
    > Więc zgodnie z mą najlepszą wiedzą i wolą współpracy z urzędem - wskazuję.

    A kogo wskazujesz jak podróżowałeś sam? Albo pasażerem był ktoś znajomy,
    komu nie chcesz robić nic niemiłego?

    A.

  • 33. Data: 2011-11-03 08:33:31
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-03 08:25, Marcin N pisze:

    > Z tym +10 to nie do końca. Fotoradar ma błąd pomiaru 3 km/h. Powinni
    > więc granicę ustawić na +13 albo +14.

    W tym +10 zawarte są wszelkie błędy, FR i kierowcy. Więc nic więcej nie
    powinno być dodawane.

    A.

  • 34. Data: 2011-11-03 08:42:50
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > innych pierdół - prawo nie nakazuje ci niczego innego,
    > poza wskazaniem.
    > Więc zgodnie z mą najlepszą wiedzą i wolą współpracy z

    I to działa? Jak kiedyś będę miał "przyjemność" to spróbuję
    ;-)

  • 35. Data: 2011-11-03 09:07:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-02, Bydlę <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > wskazujesz - od przeprowadzania śledztwa jest policja/prokuratura i gdy
    > ITD przekaże im sprawę to oni się tym zajmą. Ty nie masz delegacji do

    Zwłaszcza się zajmą jak się okaże, że na zdjęciu wyraźnie Cię widać.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2011-11-03 09:17:15
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Zwłaszcza się zajmą jak się okaże, że na zdjęciu wyraźnie Cię widać.

    A skoro wskazanie będzie na inną osobę, która będzie tym podejrzanym. To
    wówczas ten spryciarz ma szansę na składanie fałszywych zeznań.

    A.

  • 37. Data: 2011-11-03 11:02:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Z tym +10 to nie do końca. Fotoradar ma błąd pomiaru 3 km/h. Powinni więc granicę
    ustawić na +13 albo +14.

    A jak ustalą na +13, to napiszesz że fotoradar ma błąd pomiaru 3 km/h więc powinno
    być +16 ?
    A jak ustalą na +16, ...

    Jestem za :)

  • 38. Data: 2011-11-03 11:17:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 03 Nov 2011 08:25:48 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Z tym +10 to nie do końca. Fotoradar ma błąd pomiaru 3 km/h.

    aha.. przy 30 km/h
    Poczytaj o klasach urządzeń pomiarowych.
    Najczęściej jest spotykana klasa 10, a jaką rzeczywiście ma, to trzeba
    spojrzeć do homologacji

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 39. Data: 2011-11-03 13:07:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-02 19:37:08 +0000, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Obaj wiemy, że przepis nie definiuje jednoznacznie, co znaczy wskazać.

    I dlategoi wskazujemy, a nie podajemy imienia, nazwiska i adresu -
    gdyby Sejm tak chciał, to tak zapisałby ten warunek.
    Ba! miałbyś nawet Specjalny Urząd Do Rejestracji Księgi Osob, Które
    Wpuściłeś Do Samochodu Nawet Na Chwilę.

    > Jednak postawa sędziego zależy od Twojej podstawy. Możesz być krnąbrny
    > - nikt Ci nie broni.

    JQJP! Jaki krnąbrny - przecież piszę za każdym razem wyraźnie po
    polsku, że wskazuję osoby, gdyż mam wolę współpracy.
    Napisz proszę, co z tego wyczytałeś.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2011-11-03 13:09:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-03 07:42:50 +0000, "Robert_J" <d...@o...pl> said:

    > I to działa? Jak kiedyś będę miał "przyjemność" to spróbuję ;-)

    W moim przypadku świetnie. Władza przestała mnie nękać - najwyraźniej
    umorzyli całe postępowanie.
    :-)

    --
    Bydlę