  • Data: 2018-11-01 16:24:23
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hm.. https://youtu.be/TKLGDOD5ayE?t=20 20 sekunda.

    > https://www.youtube.com/watch?v=OI4HUHhXb_I

    Tu to akurat na zamknietej dla ruchu drodze.

    > Ale KAS to chyba inna historia.

    Dokładnie ta sam - czystki z obejście kodeksu pracy.

    > Zmienic trzeba bylo chyba z uwagi na RODO.

    Zanjdz ustawę u sprawdź. Jeśli zmienili nazwę to na 90% wygasili z
    automatu wszystkie stosunki pracy - inaczej byłoby nie po pisiorsku.

    > No ale tak obiektywnie patrzac - czy pracownik ktory 10 lat
    > przygotowywal budzet tnac wydatki jest zdolny teraz do ich
    > rozdmuchania ?

    Pracownik robi ci mu każą, a normalnie, żeby go zwolnić trzeba napisać
    uzasadnienie. Tak sobie wymyśliło państwo. Teraz to bezczelnie obchodzi
    i wyjmuje ludzi spod prawa i prawa do sądu. Za to nalezy się kop w ryja.
    Rozumiesz, że państwo które otwarcie i bez krępacji łamie umowy, które
    same na ludziach wymusiło (bo państwo stoi za kodeksem pracy) ma zerową
    wiarygodność? Dla mnie jest to powód, żeby państwo traktować jak wroga i
    przez zasadę wzajemności nie mieć żadnych skrupułów - jak jest okazaja
    to trzeba od państwa próbowac uzyskać "rekomnpensatę".

    Większe kurewstwo.

    Shrek