  • Data: 2012-07-01 19:14:40
    Temat: Re: No to Blackberry do piachu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > Przejrzystych informacji na głównym ekranie. Przejrzystych = nie
    > takich jak ma BBOS6.

    ale wiesz ze powstał nowy BBOS 7.1

    informacje sa imho przejrzyste... widze że są nieodebrane rozmowy, smsy,
    wiadomości, najbliższe terminy widoczne po jednym ruchu ...

    > Możliwości nagrywania rozmów. Możliwości
    > połączeń VOIP. Np. w postaci integracji SIP w systemie, tak jak to ma
    > właśnie Symbian, który pod tym względem był zrobiony wzorcowo.
    > Możliwości wpływania na wygląd interfejsu, innych niż tapetki i
    > ikonki. I paru jeszcze innych spraw.

    no widzisz ty potrzebuejsz czego innego a ja czego innego...:)

    mnei nagrywanei rozmów nie jest najważniejsze dla mnei ważne jest za to
    robienei notatek podczas rozmowy skojażonych z rozmową i konkretnym
    telefonem.

    SIP nie jest dla mnie super ważny (choć dla BB istnieję klient SIP)