    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No limit w prepaid od DZIŚ!
    Date: Sun, 14 Oct 2012 19:25:41 +0200

    W dniu 14.10.2012 o 19:08 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> pisze:

    > A ja za 50 tys. kupiłem sobie darmowy samochód.
    >
    > Ludzie, nie dajcie sobie robić wody z mózgu, coś kupione za 20 zł nie
    > jest darmowe.

    A ja to się dziwie, jak można być tak opornym na zrozumienie czegoś ;)
    Jak miesiąc w miesiąc od wielu miesięcy ładuje telefon za kilka dych
    miesięcznie, bo: kupuje pakiety na stacjonarne, pakiety internetowe, itd
    itd i aby dzwonić do innych sieci. Tak - to kupuje. A od dwóch dni okazuje
    się, że dostaje darmowe dni. Gdzie tu jest zakup?
    Już można by było, ale z wielkim naciąganiem bo chyba tylko mentalnie,
    określić taki bonus, kiedy ktoś specjalnie doładuje sobie konto aby mieć
    te free day. ale fizycznie dalej nie jest to zakup bo nie płaci za to nic,
    ma dalej 100% doładowane konto.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M