  • Data: 2012-10-01 05:14:00
    Temat: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pencil" <p...@p...pl> wrote in message
    news:50688976$0$1301$65785112@news.neostrada.pl...

    > No właśnie ty go próbujesz uprawiać, ale nikt się na to tutaj nie nabiera,
    > zostałeś dokładnie przejrzany i wszyscy leją na ciebie i-pissem.

    Fajowi są gostki którym się wydaje że należą do jakiejś większej
    grupy i że to co oni myślą to "wszyscy" myślą i to na co oni leją
    to "wszyscy" leją... Tymczasem niewiele widzisz i niewiele rozumiesz.

    > Myślisz że polaczki będą ci zazdrość aj-ameryki i aj-fona, a jesteś nikim
    > z Jackowa.

    Nie myślę że będą zazdrościć i nie jestem nawet z Jackowa.
    Pudło i pudło... ciekawe czy to zmieni Twoje opinie czy dalej
    będziesz wkupywał się w jeszcze głębszy dołek nieporozumień :-)