  • Data: 2012-09-30 20:13:04
    Temat: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pencil" <p...@p...pl> wrote in message
    news:506888c1$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zewsząd atakuję reklamy, np widziałem taką: Zamów internet 50mega
    > i dostaniesz wi-fi za free, do tego telefon za free!

    Reklamy raczej są pochodną obecnego stanu w jakim się znajduje
    mowa potoczna. Te określenia weszły już na codzień do języka...

    > Na szybach wszędzie jakieś [sale], gimnastyczne? >;)

    Do tego dochodzi jeszcze robienie ukłonów do turystów na witrynach
    sklepowych, i wtedy używanie tego jedynego wystarczająco
    uniwersalnego, międzynarodowego języka angielskiego ma jeszcze
    większy sens.

    > Ty się nauczyłeś? To dlaczego wisisz tak chętnie na polskich grupach z tym
    > swoim ajzłomem, który tu ma popularność na poziomie błędu statystycznego.

    Tak, nauczyłem się. Jak sądzę z tekstu o różnicach w znaczeniu słowa
    "sorry" Ty też umiesz - podejrzewam więc że powód dla którego ja tu
    jestem jest taki sam jak powód że Ty tu jesteś: dla nas obu język polski
    jest językiem rodzimym i czujemy się Polakami więc najlepiej nam
    się komunikować w języku w którym się wychowaliśmy. I to jest fakt
    niezależny od aktualnego miejsca zamieszkania czy popularności
    złomu jakiego używamy.