  • Data: 2012-10-01 05:11:57
    Temat: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pencil" <p...@p...pl> wrote in message
    news:506897f2$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie słyszałem żeby ktoś mówił dam ci za fre-e, czy tam fri,
    > może kiedyś friko było popularne, jak onet nazwał tak swoją pocztę ;)
    > To tylko te debilne reklamy próbuja to narzucić.

    Jasne.

    > Jakoś reszta nie jest tak proturystyczna, gdzie drogowskazy i informacja
    > anglojęzyczna?

    Właśnie zauważyłeś różnicę pomiędzy podejściem miasta/państwa
    a podejściem firmy komercyjnej maksymalizującej *swój* zysk...

    > Coś tam umiem, ale ja póki co mieszkam w Polsce jeszcze i się obracam
    > wśród ludzi z tej sfery językowej, a Ty siedzisz tam od 18 lat, tak?

    Nie ma to znaczenia ile siedzę i gdzie się obracam - język rodzimy
    pozostanie językiem rodzimym.

    > To po tym czasie powinieneś pisać na us.misc.phone.mobile, wiem że nie
    > ma takiej grupy, wymyśłam przykład, bo kto będzie się znał na tamtejszych
    > realiach lepiej?

    Czyli Ty, nie będąc emigranem WIESZ LEPIEJ ODE MNIE gdzie
    według Ciebie "powinienem" pisać? :-) No to mnie rozbawiłeś...

    > Rozumiem w początkowej fazie, gdy się nie zna języka i realiów, ale potem
    > to już wiocha, powstają albo formy przejściowe czyli polskojęzyczne fora
    > na dane tematy w nowym kraju, albo asymilacja, albo takie mutanty jak Ty,
    > nieprzystosowane nigdzie.

    Przyjmij na razie, że mało rozumiesz po prostu :-)