  • 21. Data: 2013-02-21 13:36:10
    Temat: Re: No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska>

    W dniu 20.02.2013 o 14:30 Chris <c...@s...pl> pisze:

    > To już twój problem że nie robisz backupu a nie karty ...

    > Jeśli płaciłes kartą wystarczy zrobić wyciąg tranzakcji z konta.

    tranSSSakcji - sorry, wiem, ze nieladnie jest wytykac bledy, ale nie
    moglem sie powstrzymac ;)

    > EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten
    > to pada na potęgę :)

    A jak jest z MicroSD (tymi czarnymi) GoodRam? Mozna je torturowac, czy
    lepiej oszczedzac?

    Swoja droga, Class 10, ale nic poza normy GoodRam nie oferuje :( Nastepnom
    razom trza bedzie kupic SanDiska...

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 22. Data: 2013-02-21 15:24:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jaskiniowiec nabazgrał(a):

    > tranSSSakcji - sorry, wiem, ze nieladnie jest wytykac bledy, ale nie
    > moglem sie powstrzymac ;)

    Przyganiał kocioł garnkowi :)

    > A jak jest z MicroSD (tymi czarnymi) GoodRam? Mozna je torturowac, czy
    > lepiej oszczedzac?
    > Swoja droga, Class 10, ale nic poza normy GoodRam nie oferuje :(
    > Nastepnom razom trza bedzie kupic SanDiska...

    Ciężko powiedzić, mało tego wraca a jako dystrybutor goodrama sprzedajemy
    tego sporo.
    Ja prywatnie wolałem dołożyć i kupić coś innego :)

  • 23. Data: 2013-02-21 17:37:06
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy od model, te tanie są do dupy ale są też serie szybkie tylko że
    > droższe a w polsce jest moda żeby kupować to co najtańsze a potem
    > marudzić że wolno :)

    To nie tak...
    Jeżeli potrzebuję kartę CF do lustra, to biorę SanDisk Extreme i nie mam
    najmniejszej ochoty w zabawę czy trafię w szybkiego czy nie Kingstona. U
    SanDiska wiem co otrzymuję.
    Jak potrzebuję kartę do telefonu czy nawigacji to już mi nie zależy na
    wielkich cyfrach bo i tak sprzęt tego nie przetrawi. Wtedy biorę jak to
    nazwałeś "co najtańsze". Nie mam w naturze poszpanować kartą 50MB/s
    zapis/odczyt w nawigacji "z Biedronki".
    Emtec był w promocji za niską cenę, jakąś tam historię firma ma, więc
    spodziewałem się słabszych osiągów ale nie padu po 2 miesiącach. Teraz
    miałem do wyboru w sklepie w tej samej cenie 29,90zł za 8GB SanDiska,
    Toshibę i jakiś trudnopowiedziećcotojestzawynalazek Platinium które miało
    gratis jeszcze czytnik MicroSD-USB. Wybrałem SanDiska. Były droższe class
    10, ale po co?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2013-02-21 17:59:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    > najwięcej padów to ma Kingstone, ten to pada na potęgę :)

    To przestań handlować podróbkami, które ktoś dla zmylenia ciebie nazwał
    Kingstone (kto żółtemu zabroni?). Handluj tym: http://www.kingston.com

    JoteR

  • 25. Data: 2013-02-21 20:37:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 21 Feb 2013 12:41:55 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >W tym roku sprzedaliśmy 13500 sztuk pamięci SD Kingstona więc mam troszkę
    >większe pojęcie czy coś jest awaryjne czy nie :)

    No i ile wróciło? Bo mnie na 10 sztuk padła jedna, czyli awaryjnośc
    1%. A u Ciebie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2013-02-21 21:17:05
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <7...@4...com>
    jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > No i ile wróciło? Bo mnie na 10 sztuk padła jedna, czyli awaryjnośc
    > 1%. A u Ciebie?

    Ciekawa matematyka.

    --
    Jacek Politowski

  • 27. Data: 2013-02-21 21:23:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości

    > Ciekawa matematyka.

    Matura Giertycha?

    --
    marfi

  • 28. Data: 2013-02-21 21:56:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 21 Feb 2013 20:17:05 GMT, Jacek Politowski <s...@n...istnieje>
    wrote:

    >Ciekawa matematyka.

    Faktycznie, ciekawa :) Zero się nie wcisło - 10% miało być.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2013-02-21 21:57:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 21 Feb 2013 21:23:45 +0100, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    > Matura Giertycha?

    Za stary jestem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2013-03-17 15:58:03

    Thu, 21 Feb 2013 13:22:28 +0100, w <kg53i5$2f0$1@node2.news.atman.pl>, "Chris"
    <c...@s...pl> napisał(-a):

    > r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Maks. szybkość zapisu 10 MB/s
    > Maks. szykość odczytu 15 MB/s

    Może i pewnym momencie maksymalna to ona taka i jest.
    Przy zapisie chyba nawet 5MB/s nie osiągał.