  • 11. Data: 2013-02-20 01:37:30
    Temat: Re: No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-02-17 11:53, mappl pisze:

    > Dziś EMTEC to już nie jest dawny BASF :) Pod tą marką sprzedawany jest
    > najtańszy crap w marketach. Z ciekawości kupiłem pena 8GB, bo kosztował
    > raptem 15 zł a potrzebowałem czymś przenieść kilka GB danych. Pen
    > działa, ale zapis tych danych potrwał niemal cały dzień roboczy :)

    mam dokladnie to samo, kupilem w neo za 15 zeta i zapis jest tragiczny.
    Skusilem sie bo mam dokladnie ten sam model 16 GB (zolty) i działą jak
    demon...

    --
    the_foe

  • 12. Data: 2013-02-20 14:09:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 5120af7f$0$26684$6...@n...neostrada.pl

    > Zraziłem się do płyt DVD-R od EMTEC, czemu kupiłem kartę MicroSD 8GB Class4

    Taką kartę można już kupić za kilka plnów, więc
    chyba nie o odzysk szmalu Ci chodzi a raczej
    paragon nie pomoże w odzyskaniu zdjęć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-02-20 14:30:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Irokez nabazgrał(a):

    > Miałem pare fotek które nie zdążyłem zgrać... Poza tym trochę zabawy mnie
    > czeka w powtórne instalowanie aplikacji.

    To już twój problem że nie robisz backupu a nie karty ...

    > Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.

    Jeśli płaciłes kartą wystarczy zrobić wyciąg tranzakcji z konta.

    > A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive
    > (ktoś przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

    EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten to
    pada na potęgę :)

  • 14. Data: 2013-02-20 18:24:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Feb 2013 14:30:18 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten to
    >pada na potęgę :)

    Kart Kingstona mam z 10 sztuk. Jakoś nie chcą padać na potęgę :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2013-02-20 18:30:50
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Irokez nabazgrał(a):
    > To już twój problem że nie robisz backupu a nie karty ...

    ale ja nie doniosłem do domu tylko te "pare fotek które nie zdążyłem zgrać"
    Resztę miałem.

    > EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten to
    > pada na potęgę :)

    Mi nie padł, mam wprawdzie kilka, ale są z reguły strasznie wolne więc nie
    kupuję.
    Najczęściej kupuję SanDisk, PNY,Trascend, Pretec. Inne trafiają się wraz z
    kupionym sprzętem - o, dostałem Nokię E52, była tam karta (mam ją gdzieś
    jeszcze) 2GB która ma taką właściwość, że nie można nagrać plików większych
    niż 500MB (błąd braku miejsca)... ciekawa, nie? Poza tym działa zupełnie
    dobrze.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2013-02-20 18:37:08
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Mam 3 takie :) - 8 i 16 GB działają podobnie jak reszta tanich penów -

    To chyba nie kwestia tego ze EMTEC, zapłaciłeś za wolnego to masz
    wolnego. Mój EMTEC ma zapis 15Mb/s a bez problemu kupisz i 70Mb/s tylko
    nie za 20zł.

  • 17. Data: 2013-02-21 12:36:35
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Irokez nabazgrał(a):

> [...]
    > zgrać" Resztę miałem.
    > Mi nie padł, mam wprawdzie kilka, ale są z reguły strasznie wolne więc

    Zależy od model, te tanie są do dupy ale są też serie szybkie tylko że
    droższe a w polsce jest moda żeby kupować to co najtańsze a potem marudzić
    że wolno :)

    > Najczęściej kupuję SanDisk, PNY,Trascend, Pretec. Inne trafiają się wraz

    SanDisk to inna liga ale też cenowo dużo odstaje od reszty. Co do reszty to
    racej niszowe produkity ze średnią jakością. Preteki potrtafiły się sypać na
    potęgę głównie flashdrivy takie metalowe beczki.

> [...]
    > gdzieś jeszcze) 2GB która ma taką właściwość, że nie można nagrać
    > plików większych niż 500MB (błąd braku miejsca)... ciekawa, nie? Poza

    Z czego co wiem jest soft który likwiduje ten problem ale nie powiem ci co
    to jest bo nie pamiętam, na pewno działa to z kingstonem.

  • 18. Data: 2013-02-21 12:41:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    jerzu nabazgrał(a):

    > Kart Kingstona mam z 10 sztuk. Jakoś nie chcą padać na potęgę :)

    W tym roku sprzedaliśmy 13500 sztuk pamięci SD Kingstona więc mam troszkę
    większe pojęcie czy coś jest awaryjne czy nie :)

  • 19. Data: 2013-02-21 13:02:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Feb 2013 12:36:35 +0100, w <kg50s3$vig$1@node2.news.atman.pl>, "Chris"
    <c...@s...pl> napisał(-a):

    > SanDisk to inna liga ale też cenowo dużo odstaje od reszty.

    Mam Sandiska Edge 32GB -- no, inna liga, szybki to on nie jest...

  • 20. Data: 2013-02-21 13:22:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Mam Sandiska Edge 32GB -- no, inna liga, szybki to on nie jest...

    Maks. szybkość zapisu 10 MB/s
    Maks. szykość odczytu 15 MB/s

    No nie gadaj że to jest takie złe ...

    Weż na przykład takiego KINGSTON FLASHDRIVE DataTraveler Micro

    Maks. szybkość zapisu 3 MB/s
    Maks. szykość odczytu 6 MB/s