  • 1. Data: 2013-02-17 11:22:52
    Temat: No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    WItam.

    Tak, myślałem że jak już działa to nie padnie.. zwłąszcza że w telefonie.
    Tyle kart mi przez ręce przeszło różnych, mój pierwszy przypadek...
    Zraziłem się do płyt DVD-R od EMTEC, czemu kupiłem kartę MicroSD 8GB Class4
    od EMTEC? No bo promocja, niedroga, to tylko do telefonu a nie wyczynowa do
    lustrzanki, no i jak działa to co się jej ma stać?
    No i EMTEC padł, po 2 miesiącach pracy w smartfonie. Padł kontroler bo ma
    0MB z 0MB i ani format ani inne programy nie działają tylko totalny zwis
    czytnika.
    Miałem pare fotek które nie zdążyłem zgrać... Poza tym trochę zabawy mnie
    czeka w powtórne instalowanie aplikacji.

    Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.

    A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive (ktoś
    przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2013-02-17 11:34:55
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Irokez, 17 lut 2013 w
    news:5120af7f$0$26684$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani
    > Pendrive (ktoś przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.
    Apropos, że wolne - ze 3 lata temu dziewczyna cos u mnie zgrywała na
    swojego pena. Szło to b. wolno, więc się wkurzyłem i zrobiłem trochę
    testów np. Flash Memory Toolkit, gdzie wyszło mi że transfery tego pena
    są za małe w stosunku do tego, co deklaruje producent, tak mw. 2 x
    mniejsze. Nawet mój starszy pendrive był szybszy. Przetestowałem go
    solidnie - różne systemy plików itp., inny komputer i system - wszędzie
    tak samo kiepskie wyniki zapisałem do screenów i poszedłem z tym do
    sklepu. Trochę się dziwili, ale zgodzili się wysłać na gwarancję.
    Tyle że to był Kingston 2GB Data Traveller.
    Po 3 tygodniach odesłali jej nowszy 4GB. Ten już działał przyzwoicie, aż
    go nie zgubiła...

  • 3. Data: 2013-02-17 11:53:41
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC.

    Dziś EMTEC to już nie jest dawny BASF :) Pod tą marką sprzedawany jest
    najtańszy crap w marketach. Z ciekawości kupiłem pena 8GB, bo kosztował
    raptem 15 zł a potrzebowałem czymś przenieść kilka GB danych. Pen
    działa, ale zapis tych danych potrwał niemal cały dzień roboczy :)

  • 4. Data: 2013-02-17 21:54:29
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-17 11:22, Irokez pisze:
    > Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.
    >
    > A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive
    > (ktoś przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

    Żadna nowość, że z dawnej jakości BASFa EMTECowi praktycznie nic nie
    zostało i teraz to w większości przypadków jest supermaketowa masówka
    sprzedawana po Biedronkach.
    5,25" 1,2 MB czerwone dyskietki BASF MEGA z okresu 1990-1992 to były
    chyba najlepsze nośniki tego typu jakie miałem (niższa awaryjność chyba
    nawet od wyraźnie droższych teflonowych Verbatimów DLP), żółte BASFY
    5,25" 1,2 MB były już wyraźnie gorsze, a dyskietki BASF/EMTEC z okresu
    1997-98 sypały się na potęgę bez wyraźnego powodu. Tak samo nośniki CDR
    650 MB BASF z około 2000 r. (srebrne) - to chyba jedyne nośniki w
    których od samego stania w jawelboxie na półce porobiły się otwory w
    warstwie barwnika (chyba utlenienie) - takie rzeczy to nawet w
    najtańszych noname/przedrukach trzeciego sortu CDR nie miały miejsca.
    Tak więc BASF/EMTEC rozmienił swoją dawną renomę na drobne na własne
    życzenie.

    --
    /MB

  • 5. Data: 2013-02-18 10:13:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.

    Niektórzy nie trzymają i robią tak:

    1. Kupują nową kartę z paragonem
    2. Następnego dnia oddają starą z paragonem od nowej
    3. Sprzedają nową na Allegro albo używają

    Pozostawiam Twojemu sumieniu :)

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2013-02-18 17:16:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 17 Feb 2013 11:22:52 +0100, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:

    >A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive (ktoś
    >przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

    No właśnie. Mam jakiegoś pendraka EMTECa. Wolne toto, jak ślimak.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2013-02-18 18:16:43
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Niektórzy nie trzymają i robią tak:
    > 1. Kupują nową kartę z paragonem
    > 2. Następnego dnia oddają starą z paragonem od nowej
    > 3. Sprzedają nową na Allegro albo używają
    > Pozostawiam Twojemu sumieniu :)

    Moje sumienie wywaliło kartę w recycling.

    Wsadziłem teraz SanDiska microSDHC 8GB Class 4 (SDSDQM-008G-B35). Zapis
    5MB/s, odczyt 20MB/s (pliczki 512kB odpowiednio 2,4 / 20 MB/s), do komórki
    może być.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2013-02-19 08:17:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-02-18 17:16, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > No właśnie. Mam jakiegoś pendraka EMTECa. Wolne toto, jak ślimak.

    Mam 3 takie :) - 8 i 16 GB działają podobnie jak reszta tanich penów -
    około 10 MB/s w zapisie - dla mnie ujdzie. Natomiast 32 GB ma około 4
    MB/s, nagrałem trochę filmów dla młodej i tak już zostanie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 9. Data: 2013-02-19 19:32:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 08:17:19 +0100, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Mam 3 takie :) - 8 i 16 GB działają podobnie jak reszta tanich penów -
    >około 10 MB/s w zapisie - dla mnie ujdzie. Natomiast 32 GB ma około 4
    >MB/s, nagrałem trochę filmów dla młodej i tak już zostanie :)

    Jakbym miał dychę w zapisie to bym skakał z radości :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2013-02-19 19:36:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 19:32:32 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Jakbym miał dychę w zapisie to bym skakał z radości :)

    Taki badziewiak :)
    http://img826.imageshack.us/img826/6357/dsc0305ya.jp

    http://jerzu.waw.pl GG:129280