  • 1. Data: 2013-02-16 13:55:31
    Temat: Canon IP3300 ,padła głowica
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    dostałem do reperacji drukarkę Canon IP3300 [ kilka drukowała na
    zamiennikach z chipami ] ostatnio po wyczerpaniu się tuszy załadowało
    się nowe , ale nie rozpoznaje ich [ nawet po kilkakrotnym włożeniu ]
    najprawdopodobniej padła głowica, czy można tą głowicą jeszcze
    zregenerować czy trzeba kupić nową drukarkę [ do jakiego jeszcze modelu
    Canon,a pasują tusze które pozostały nie rozpakowane i z jakiego powodu
    mogła paść ta głowica , czy to jest specjalnie tak zrobione żeby
    producent ustalał po jakim czasie ma to paść ??

  • 2. Data: 2013-02-16 14:11:20
    Temat: Re: Canon IP3300 ,padła głowica
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > mogła paść ta głowica , czy to jest specjalnie tak zrobione żeby producent

    A weż to jeszcze raz napisz, ale tym razem po polsku!

  • 3. Data: 2013-02-19 08:34:20
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Gupik" napisał:

    > się nowe , ale nie rozpoznaje ich [ nawet po kilkakrotnym włożeniu ]

    Wracaj do podstawówki i naucz się pisać po polski.

    BZPDR