  • 1. Data: 2013-02-17 00:33:39
    Temat: Teoria spisku
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Hej!

    Szukam sobie w Internecie sklepu sprzedającego pewien convertible z
    Windows 8 i natknąłem się na pewną ciekawostkę. Być może jest to coś
    oczywistego, ale jeśli nawet, to ja o tym nie wiem. Zerknijcie na te trzy
    linki... coś je łączy, czy mi się tylko wydaje?

    http://www.karen.pl/product/180034/Komputery/Laptopy
    _i_netbooki/Samsung_Smart_PC_Pro_XE700T1C_A04PL.html
    http://sklep.chip.pl/product/180034/Komputery/Laptop
    y_i_netbooki/Samsung_Smart_PC_Pro_XE700T1C_A04PL.htm
    http://www.saturion.pl/product/180034/Komputery/Lapt
    opy_i_netbooki/Samsung_Smart_PC_Pro_XE700T1C_A04PL.h
    tml

    O co kaman?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 2. Data: 2013-02-17 00:40:37
    Temat: Re: Teoria spisku
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Wojciech "Spook" Sura napisał:
> [...]
    >
    > http://www.saturion.pl/product/180034/Komputery/Lapt
    opy_i_netbooki/Samsung_Smart_PC_Pro_XE700T1C_A04PL.h

    Franczyza.

    Jeden magazyn, wiele firm.

    Coś jak MediaMarkt i Saturn - dwie niby sieci, ale w Polsce to jest
    jedna firma... I tyle w kwestii "konkurencji" miedzy marketami ;)

  • 3. Data: 2013-02-17 02:42:06
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 17-02-2013 00:40, Mr. Misio wrote:

> [...]
    >
    >Coś jak MediaMarkt i Saturn - dwie niby sieci, ale w Polsce to jest
    >jedna firma... I tyle w kwestii "konkurencji" miedzy marketami ;)

    A propos teorii spisku - w Media jest pomocja 150 sekund. Na forach
    pracownicy pisza ze dostali reprymende zeby schowac najdrozszy sprzet. Cala
    Polska...

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 4. Data: 2013-02-17 08:51:05
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.02.2013 00:40, Mr. Misio pisze:

> [...]
    >
    > Coś jak MediaMarkt i Saturn - dwie niby sieci, ale w Polsce to jest
    > jedna firma... I tyle w kwestii "konkurencji" miedzy marketami ;)

    Albo Komputronik sprzedał swój poprzedni engine wielu firmom.

    A identyczny wygląd i treść mogą się brać stąd że te sklepy mogą być
    zasilane jednym feedem. Tak jak swojego czasu widziałem na allegro ten
    sam produkt opisywany zadziwiająco podobnie, z tymi samymi zdjęciami
    itd... . Zaglądam na action.pl żeby zobaczyć ile tam kosztuje i co widzę
    ... właśnie ten opis i te zdjęcia (stąd wnoszę że Action było źródłem
    opisu).

    p. m.

  • 5. Data: 2013-02-17 09:00:59
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > oczywistego, ale jeśli nawet, to ja o tym nie wiem. Zerknijcie na te trzy
    > linki... coś je łączy, czy mi się tylko wydaje?

    Podobnie w Euro RTV AGD i Ole Ole, niby dwa sklepy a jeden:)
    pzdr
    Adam

  • 6. Data: 2013-02-17 11:29:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A propos teorii spisku - w Media jest pomocja 150 sekund. Na forach
    > pracownicy pisza ze dostali reprymende zeby schowac najdrozszy sprzet.
    > Cala Polska...

    Czyste kretynstwo - powinni kierownika sklepu wypieprzyc z roboty
    za takie pomysly.

    Gdyby zwyciezca natargal sprzetu za te 200-300tys. zl to filmik na YT
    nie schodzilbym z czolowki ogladalnosci robiac TANIA reklame sklepowi.

    Ciekawe ile mozna nazbierac ladowarek do telefonow w 150s ;)

  • 7. Data: 2013-02-17 12:09:01
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik adam napisał:

    > Podobnie w Euro RTV AGD i Ole Ole, niby dwa sklepy a jeden:)

    Firmy robią "tanie marki" zeby sprzedawac wiecej, z jednej strony
    konsument widzi dwa sklepy, cena w jednym nizsza, to wybiera ten tanszy
    nie wiedzac, ze kupuje od tego samego sprzedawcy.

  • 8. Data: 2013-02-17 12:25:00
    Od: ZS <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > http://www.saturion.pl/product/180034/Komputery/Lapt
    opy_i_netbooki/Samsung_Smart_PC_Pro_XE700T1C_A04PL.h

    To jest nic tu są inne formy. Wejdź na ceneo i poszukaj jakiego TV
    popularnego. Okazuje sie że chyba AGD Market czy coś takiego. Ma 5
    rożnych sklepów internetowych. Inne numery telefonów nazwy a jak
    wejdziesz w regulamin i zobaczysz kto sprzedaje okazuje się że to ta
    sama firma. Szukałem jednego tv i okazało się że jest w 7 sklepach w
    różnych cenach ale potem w regulaminie okazało się że tylko to 3
    sklepy:) Niektóre produkty tylko oni mają i wyskakuje 5 sklepów ty sobie
    porównujesz wybierasz najtańszy zadowolony jesteś a to i tak ten sam
    sklep:)

  • 9. Data: 2013-02-18 13:42:44
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    W dniu 17.02.2013 08:51, m pisze:
    > Albo Komputronik sprzedał swój poprzedni engine wielu firmom.

    http://ktapi.pl/site/#/erp/netcorner

    pozdrowienia,
    shadow