  • Data: 2015-04-26 15:55:20
    Temat: Re: Nju Mobile 801
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" mhiggr$92v$...@n...news.atman.pl

    tez ci dobrze zrobi. Obawiam się, że nikt cie

    > w sumie zapomnialem komu odpowiadam,

    Skleroza... Mówią, że skleroza nie boli, ale
    IMO czasami nogi od tego jednak bolą. ;) No
    i obciach... :)

    > przepraszam,

    Weź się w garść (zjedz magnez czy odpocznij)
    i nie przepraszaj za wszystko. :)

    > tez szukam do kf

    Szukasz do czegoś? Szukasz chętnych do KF? ;) Fakt -- na
    grupach łatwo kogoś takiego znaleźć. ;) [choć nie wiem,
    w jakim cele...]

    -=-

    [ludzie jednak mają problemy... jeden żyje absurdalnymi obawami
    i tłucze się w czółko bumerangiem -- twierdząc, że to pomaga mu;
    inny ,,przeprasza za to, że żyje'' i zapomina, komu odpowiada...
    ponadto szuka koś do KF... toż miałby cały świat w kf, gdyby nie
    korzystał z Usenetu -- gdyby nie szukał...]

    -=-

    Przypomne problem:

    Wg pracowniczki Nju Mobile (Agnieszka Borczyk) połączenia
    z numerami 801xxxxxx są wliczone w abonament (wynoszący
    w sumie 29 pln) a w rzeczywistości nie są woczone. :)

    Subject: [NjuMobile #31851] numery 801 i 29 pln na miesiąc

    Witam,

    zgodnie z cennikiem oferty nju z rachunkiem połączenia na numer 801... są
    naliczane zgodnie z opłatą do sieci stacjonarnej w posiadanym przez abonenta
    planie taryfowym. Oznacz to, że takie połączenia są wliczane w kwotę 29 zł (nie
    są oddzielnie doliczane do rachunku).

    --
    Pozdrawiam,

    Agnieszka Borczyk
    sklep nju mobile

    Czuję się tutaj jak w białostockim sądzie, gdzie sedno sprawy rozcieńcza
    się w potoku słów luźno związanych z zasadniczym problemem... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'