  • Date: Fri, 28 Aug 2009 15:02:59 +0200
    From: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon vs. canon

    > Mylę się, że nie widziałem tego co widziałem? :)

    Moja odpowiedz tyczyla sie tego fragmentu, ktorym to podsumowales. Ze to
    co widziales, czyli zakup obiektywu przez dyletantke, ktora dokonala
    wyboru jedynie pod katem ceny, jest norma (cyt. "no i mysle, ze to tak
    dziala").

    > Opisałem Ci tylko sytuację z sklepu. Co stoi za ceną obydwoje wiemy, ale
    > tu tak to się kończyło.

    Nie twierdze, ze tego nie widziales, czy ze tak sie nie moglo stac. Ale
    jedna taka zaobserwowana sytuacja, nie oznacza, ze jest to norma. Raczej
    pokusilbym sie o stwierdzenie, ze jest wyjatkiem od reguly.

    > Fajnie jak by były ciche i dyskretne.

    Przesadzasz. Migawka w moim aparacie dziala duzo glosniej niz naped
    50tki, a 85tka jest jeszcze cichsza niz wspomniany standard. Poza tym w
    jakich sytuacjach ma to znaczenie? Miedzy kwestiami w teatrze co
    najwyzej, albo podczas wystepu mima. ;) Jak czesto cos takiego
    fotografujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat